נופשי ספורט בברצלונה

חבילות ספורט לברצלונה

מגוון נופשי ספורט בברצלונה

כאן תוכלו למצוא סוגי נופשי ספורט בברצלונה שבהם תוכלו להנות בשהותכם

נופשי ספורט בברצלונה

ברצלונה היא אחת הערים היפות, העתיקות, המרגשות והמגוונות באירופה. היא מוקד תיירות בולט באירופה בכלל וספרד בפרט, ועבור רבים היא מוכרת בזכות האדריכלות ההיסטורית והמודרנית בה, האומנות, החוף והנמל ועוד, אולם קיימים לא מעט תיירים ברחבי העולם שעבורם ברצלונה היא אחד ממוקדי משחקי הכדורגל מהמפורסמים בעולם.

נופשי הספורט בברצלונה: תופעה עולמית

תיירות ספורט בכלל ותיירות כדורגל בפרט, הן בגדר ענפי תיירות עצמאיים ופופולאריים ברחבי העולם ובייחוד בברצלונה, שע"פ הערכת מומחים בכל עונה בה קבוצת ברצלונה מארחת מגיעים לעיר עשרות אלפי תיירם ומחירי הלינה והנופש בכלל עולים בצורה ניכרת. ישנן דרכים להוזיל עלויות, אולם חשוב לשים את העניין הזה על השולחן בטרם נתחיל.

מידע כללי  

"לה ליגה" היא הליגה הבכירה של ספרד בכדורגל הכוללת גם את קבוצת ברצלונה אותה מעריצים גם ישראלים רבים. משחקי כדורגל של ברצלונה מושכים תיירים רבים מרחבי העולם, בעיקר בעונות מסוימות, אולם יש כאלה שמקפידים להגיע למשחקים המתקיימים לאורך השנה (משחקי קבוצת ברצלונה כמובן).

האירוע המרכזי, או למעשה שני האירועים המרכזיים בהקשר זה, הם אירועי הסופר קלאסיקו, שבהם משחקות קבוצת ברצלונה נגד קבוצת ריאל מדריד. אחד ממשחקים אלה מתקיים בקאמפ נואו (אצטדיון הכדורגל המפורסם של ברצלונה), אולם קיימים משחקים נוספים של קבוצת ברצלונה נגד קבוצות אחרות המתקיימות בקאמפ נואו, כאמור.

קצת על הקאמפ נואו

הקאמפ נואו הוא אצטדיון בברצלונה וגם המגרש הביתי של קבוצת הכדורגל של ברצלונה (ה"בארסה"). האצטדיון הוא ענק ומרשים ומספיק לצפות בו במשחק אחד כדי ליהנות מחוויית כדורגל אמתית, אולם מעבר לתפקודו כאצטדיון, הוא גם מכיל מוזיאון של הקבוצה, אתר חובה לכל חובבי ומעריצי קבוצת ברצלונה, קבוצות ספרד והאמת שגם עבור חובבי הכדורגל בעולם. עקב גודלו העצום של האצטדיון, לעיתים נערכים בו מופעי ענק של אומנים מפורסמים.

מוזיאון הקאמפ נואו עצמו, כיאה לאצטדיון המרשים, הוא גדול, חוויתי ומספר את ההיסטוריה של אחת הקבוצות האהודות באירופה בצורה נפלאה. יש בו שתי קומות ובכל קומה פעילויות ומוצגים ייחודיים.

טיפים לנופשי הספורט בברצלונה

נופשי הספורט בברצלונה הם שם דבר בכל העולם ואתם יכולים להיות בטוחים שיחד אתכם, ישנם עוד המוני תיירים שיגיעו לצפות במשחקים ולעודד את הקבוצה האהובה עליהם. כדי להוזיל עלויות, לחוות את האווירה במקסימום ולהצליח ליהנות מהנופש כולו, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את חבילת הנופש המושלמת עבורכם:

מחיר ומיקום –

כדי להבטיח לעצמכם את המחיר הטוב ביותר של חבילת הנופש, את המיקום הטוב ביותר ובכלל, את התנאים שתהיו מעוניינים בהם במחיר סביר, מומלץ להזמין מקום מראש. אם זאת הפעם הראשונה שאתם מגיעים לברצלונה או לקאמפ נואו, מומלץ להיוועץ במומחים לגבי שלל פרמטרים בנופש שלכם, החל ממהם המלונות הטובים ביותר ואיפה כדאי לשבת באצטדיון. כאמור, ברצלונה בד"כ שטופת תיירים  בעונות המשחקים וכדאי מאוד להתמצא באזור עד כמה שניתן.

מה כוללות חבילות ספורט לברצלונה?

 חבילות ספורט שכאלה כוללות בד"כ טיסה, לינה וכרטיסים למשחקים, אם כי סוג החבילה יכול מטבע הדברים להשתנות ולהכיל שירותים \אטרקציות נוספות או רק חלק מהדברים שציינו. בכל מקרה, חבילות הנופש יכולות לחסוך לכם המון זמן וגם כסף, במידה והמלון אכן יהיה קרוב יחסית לאצטדיון, ההגעה תהיה נוחה, הכרטיסים יהיו במקום טוב וכן הלאה. שימו לב, שלא כל חבילת נופש היא אכן משתלמת ומומלץ לבחון את השירותים השונים או החלקים השונים שבה בטרם ההחלטה.

להגיע לפני המשחק –

כשאנו אומרים להגיע לפני, הכוונה היא לא לחצי שעה או שעה לפני המשחק, אלא עדיף להגיע כשעה וחצי לפני תחילת המשחק על מנת להצליח להיכנס, לתפוס מקום בזמן וליהנות מאווירת האצטדיון ההומה שהיא אטרקציה בפני עצמה. כמו כן, מומלץ להגיע במטרו כדי לחסוך את הפקקים, אלא אם כן אתם מעוניינים להגיע זמן רב לפני ובמקרה כזה, ייתכן שגם מונית תסייע לכם.

מומלץ לא לבקר במוזיאון באותו היום של המשחק –

 המוזיאון נסגר כמה שעות לפני תחילת המשחק, כך שאלא אם כן אתם רוצים ללכת הלוך חזור בין המלון לאצטדיון, עדיף להגיע למוזיאון בעת רגועה ופחות עמוסה מבחינת המשחקים.

סבלנות!

בערך מאה אלף איש נכנסים לאצטדיון בתחילת המשחק ויוצאים ממנו בסופו. רמת השיטור והאבטחה במקום גדולה, אולם חבל להידחף ולהפוך את החוויה כולה ללא נעימה. עדיף לבחור באופציה הרגועה ואולי גם הארוכה יותר, ולצאת קצת יותר מאוחר מהאצטדיון, אך בצורה מסודרת יותר.

מזכרות ומה שביניהן –

במוזיאון קיימת חנות מזכרות שידועה כיקרה יחסית וגם מסביב לאצטדיון ניתן למצוא מגוון מקומות בהם ניתן לרכוש מזכרות מהמשחק. עשו לעצמכם טובה ובצעו סקר מחירים קטן, ואל תתפתו לרכוש את המזכרת הראשונה שנקרית בדרככם. לכו תדעו, אולי מחר תמצאו אחת כזו בדיוק רק יותר זולה, ומה שבטוח – וודאי תמצאו אותה באותו המחיר פחות או יותר.

לא חייבים לרכוש כרטיס לכל משחק –

אפשרות זולה אך חווייתית שתאפשר לכם לצפות במשחק לא באצטדיון עצמו, היא פשוט להיכנס לאחד הברים הסמוכים לאצטדיון בברצלונה וליהנות ביחד עם מקומיים ותיירים מהמשחק המוקרן על צג ענק. מדובר בחוויה עוצמתית פחות, אך עדיין מרגשת.