מסעדות טאפאס בברצלונה

בביקור באיטליה אין סיכוי שתוותרו על פיצה טובה, בארצות הברית על סטייק עסיסי… ובספרד? מסעדות טאפאס בברצלונה הן בגדר חובה לכל המבקר בעיר. זוהי דרך מצוינת לטעום מעט מהמטבח הספרדי האותנטי וליהנות מאווירה מקומית ממכרת. פשוט אי אפשר לסרב.

ברצלונה גדושה ב"טאפאס ברים" כמעט בכל פינה. רק בשדרות הראמבלס המרכזיות ישנן עשרות, שלא נדבר על הנמל הרומנטי ומרכז העיר ההומה. ברובן ככולן תיהנו מאירוח לבבי ואדיב, לצד מנות טאפאס שונות שהולכות מצוין עם בירה, כדורגל ומוסיקה טובה. ישנם מלונות במרכז ברצלונה אשר מציעים הנחות על מנות וארוחות בברים השונים. בהחלט שווה לברר. קשה לאמוד את הטובה ביותר מבין אותן מסעדות טאפאס בברצלונה, אבל בהחלט ניתן לספר על הבולטות שבהן. אז הבטיחו לעצמכם ועמדו בהבטחה – לפחות באחת מהן אתם מבקרים! לא תתחרטו.

מסעדות טאפאס בברצלונה – הרשימה המובחרת

ה-Quimet Quimet אשר בכתובת Career del poeta Cabanyes 25 היא, ללא ספק, אחד המקומות האותנטיים בעיר, אשר כמעט אין בו רגע שלא תמצאו אותו גדוש באורחים. הייחודיות של המקום, בנוסף לתפריט המגוון הכולל עשרות סוגי טאפאס (כולל המנה המומלצת – ירך חזיר חתוכה דק, או במילה אחת – חאמון) ובירות מכל העולם, טמונה בעובדה שאין במקום כלל כסאות, בהתאם לרוח הקטלונית המקובלת. אז עומדים, אוכלים, שותים ומדברים. חוויה.

La Cova Fumada היא אחת מאותן מסעדות טאפאס בברצלונה אשר שומרות כבר שנים על קהל לקוחות נאמן וקבוע, אליו מתווספים תיירים סקרנים שתמיד מתקבלים בסבר פנים יפות. המקום קטן, המנות פשוטות כמו אנשובי ו"בוקרונס" (העשויים סרדינים), אך האווירה הנעימה תגרום לכם לרצות להגיע למקום לפחות פעם אחת נוספת. בבר ה-Tossa  המצוין תוכלו למצוא אין ספור סוגי אלכוהול, ובראשם בירה סאן מיגל המקומית לצד משקה האלים הספרדי "סנגרייה". המקום פתוח מ-7 בבוקר ועד ל-11 בלילה (בסופי השבוע עד 5 אחר הצהריים) ומציעה ארוחות קלילות לצד שתייה חמה.

ברחוב קאזאנובה נמצא המקום המועדף על הסטודנטים המקומיים. Maytea שמו, "פינטקסו" הוא המנה המועדפת על האורחים שבו (בצק עטוף בייקון. 1.5 יורו), לצד ה"מוחמאה" (נתח פילה טונה) המצוינת. המוסיקה אירופאית בדיוק בווליום הנכון והאווירה צעירה ונעימה.

El Rincon Del Cava הוא בר שכל אדריכל או מעצב צריך לבקר בו. מסוגנן, פשוט, צעיר, ממכר. ממתג את עצמו כ"טאפאס בר לדלי תקציב", ואכן, במחירים של 5-8 יורו תוכלו למצוא אין ספור מטעמים מקומיים נפלאים, וביורו אחד עד 5 תוכלו ללגום את כל מה שטעים ועושה סחרחורת… שימו לב שבמקום אין מוסיקה כלל וכלל.

בלב שדרת הראמבלאס נמצא אחד המקומות המגניבים ביותר לשבת בו. מלצריות עם סומבררו, מוסיקה קצבית שמתפרצת מתוך השקט, שוטים על חשבון בעל הבית סתם כי מתחשק לו ואווירה ספרדית כמו שצריכה להיות. "פימנטוס דה פדרון" הוא הטאפאס המומלץ של המקום ו- "Los Toreros הוא השם שצריך לזכור. מסעדות טאפאס בברצלונה- שיהיה בתיאבון!