ממלונות ואוכל ועד קבוצת כדורגל מפוארת – חופשה לברצלונה, חלום שלא נגמר

חופשה בחו"ל ובמיוחד חופשה באירופה נחשבות לחופשות המועדפות על הישראלים, גם בגלל הקרבה היחסית ושעות הטיסה המעטות וגם בזכות האטרקציות, מזג האוויר, ההיסטוריה והאווירה הייחודית של אירופה. עם זאת, לא כל יעד לחופשה אירופאית מתאים לכולם, והרבה אנשים מתלבטים במשך חודשים לאן לנסוע.

ברצלונה נחשבת לעיר שמתאימה לכל הגילאים: לזוגות צעירים, למשפחות, לאנשים מבוגרים ולילדים קטנים בשל המאפיינים הייחודיים שלה והיותה עיר מכושפת, תוססת, מלאת קסם ומפנקת. בין היתר תוכלו למצוא בעיר מקומות היסטוריים מרהיבים, שווקים ייחודיים וקסומים, ואי אפשר לשכוח גם את קבוצת הכדורגל הפופולארית והטובה בעולם.

קבוצת הכדורגל הפופולארית

הביקור בברצלונה מקיף מגוון רחב של תחומים ואטרקציות, אך אחת החוויות המסעירות שתוכלו לקבל בעיר ייחודית ותוססת זו היא ביקור באצטדיון הראוותני וגדול הממדים של מי שנחשבת לקבוצת הכדורגל הטובה בעולם – ברצלונה (בארסה). בין אם אתם אוהבי כדורגל ובין אם לאו, ביקור באצטדיון בעת משחק של הקבוצה הוא חוויה שאין שניה לה. הגודל העצום, הסאונד, חווית הצפייה ותצוגת הכדורגל הטובה בעולם הן סיבות מספקות מעצמן לטוס לחופשה בעיר הייחודית.

מקומות היסטוריים

ברצלונה היא עיר תוססת וייחודית שאינה דומה לאף עיר אחרת בעולם, בעיקר בזכות האתרים ההיסטוריים והמהפנטים שתוכלו לבקר בהם כשתבקרו בעיר, כמו הרובע הגותי, הקתדרלה, מוזיאון פיקאסו ועוד.

  • הרובע הגותי – רובע זה נחשב לאחד המקומות המרהיבים בעולם שקיים עוד מהמאה ה-14. במקום תוכלו לטייל בסמטאות צרות ולהתהלך בין מבנים עתיקים, חנויות ובתי קפה ואף ללמוד על המקום במוזיאון ההיסטורי של העיר.
  • מוזיאון פיקאסו – אחד האמנים המפורסמים בעולם, פבלו פיקאסו, היה תושב ברצלונה כעשר שנים. פועל בעיר מוזיאון שמציג את יצירותיו הייחודיות והפחות מוכרות של האמן. המוזיאון שוכן בבית בסגנון גותי ומאפשר גם הצצה לחייו ולמורשתו של פיקאסו.
  • הקתדרלה – בנייתה של הקתדרלה החלה בשנת 1298 והורחבה מאז מספר רב של פעמים, מה שהופך את המבנה לייחודי ולמרשים בסגנונו. במיוחד תוכלו ליהנות מהאכסדרה היפה, המפוארת והעצומה ששוכנת בפנים המבנה ההיסטורי.

סגנונות של חופשות באירופה

לאורך השנה ניתן לצאת למגוון רחב של חופשות באירופה, מחופשה קלאסית ומסורתית ועד חופשות "בטן גב" או לחופשות אקסטרים כמו חופשת סקי באחד מאתרי הסקי הפופולאריים באירופה. חופשות סקי באירופה נחשבות למאתגרות, והן מאפשרות למטיילים לעבור חוויות שהאקלים הישראלי אינו מזמן להם. חופשת הסקי מאפשרת לחזור רגע לחורף האירופאי הקלאסי, ליהנות מחופשה אתגרית ולא רק משיטוטים ומקניות ולצבור חוויות יחד עם החברים ועם המשפחה.

ברצלונה – עיר שמתאימה לכולם

בהיותה עיר מגוונת שכוללת הרבה אטרקציות לתיירים, ברצלונה יכולה להתאים לטיול ולחופשה לכל המשפחה, לירח דבש או לטיול פרישה מרתק ומעניין. בעיר זו תוכלו למצוא כמעט הכול – שווקים צבעוניים, מסעדות