ברצלונה – מלונות בעיר

מספר חדרים :

מספר כוכבים :

מספר הזמנות :

מלונות בברצלונה

אין ספק שהעיר ברצלונה היא אחת הערים הבולטות והפופולריות ביותר לנופש מהנה. אם אתם מתכננים לבקר בעיר וליהנות מאוצרות האמנות והארכיטקטורה יוצאי הדופן שלה, האווירה התוססת וחיי הלילה הנהדרים – וודאי תזדקקו למקום להניח בו את הראש בסוף יום טיולים עמוס ולהחליף כוחות. כיאה לעיר נופש המושכת אליה אינספור תיירים במהלך השנה, העיר ברצלונה נהנית ממגוון רחב של אפשרויות לינה בסגנונות שונים. הנה כמה וכמה הצעות למלונות בסגנונות שונים ובתקציבים מגוונים, כדי להבטיח שתוכלו ליהנות מחוויה מושלמת לכל אורך הטיול.

 

הכי היוקרתיים

אם אתם חפצים בפינוק של ממש, אם מבחינתכם מסע לארץ אחרת כולל גם שהיה מפנקת ואם התקציב שלכם מאפשר זאת – המלונות שלפניכם יספקו לכם את החוויה הטובה, המפוארת והמפנקת ביותר שיש. וגם אם אין באפשרותכם להזמין אף אחד מהם – עדיין תהנו לשטוף את העיניים, ולדמיין…

 

Avenida Palace

מיקום: סמוך לכיכר קטלוניה ושדרות הרמבלס המרכזיות, ברובע הכי מרכזי של ברצלונה – אישמפלה.

מה במלון: נתחיל מהפרט העסיסי ביותר – במלון הזה, לפני כמה וכמה עשורים, בילו להקת הביטלס הבלתי נשכחים. לצידם, התארחו במלון לא מעט סלבריטיז נוספים מכל העולם. העיצוב במלון יוצא דופן ותרגישו זאת כבר מהלובי המפואר, המעוצב עם עמודי שיש, שטיחים מקיר לקיר וגרם מדרגות מפואר במיוחד.

כתובת: Gran vila 605, Eixample

 

Hotel art

מיקום: פורט אולימפיק, בסמוך לשכונת ברסלונטה.

מה במלון: מגדל זכוכית המכיל 450 חדרים המעוצבים בסגנון הכי מודרני, מפנק ומפואר שיש. בחללים המרכזיים תוכלו ליהנות מיצירות אמנות יוצאות דופן (ומכאן גם שמו של המלון) ובחדרים יחכו לכם פסיליטיז יוקרתיים ופינוק שיגרום לכם לא לרצות לצאת מהמלון.

כתובת: Marina 19

 

Hotel Claris

מיקום: בלב הרובע הגותי, האיזור הכי ציורי ורומנטי בברצלונה

מה במלון: בטרם הפך המלון למקום המארח את מיטב נופשי ברצלונה, הוא היה מוזיאון יוקרתי – את התזכורת לכך ניתן לחווות עד היום. במלון יחכו לכם אלפי יצירות, פסלים וחפצי אמנות מהמאות 2-7, והחדרים כולם אומרים הידור רב ומשלבים בין עיצוב מודרני ומיוחד לבין עיצוב עתיק ומרהיב.

כתובת: Pau Claris 150

 

Hotel Palace

מיקום: ברובע המרכזי ביותר של ברצלונה – אישמפלה.

מה במלון: אם חיפויי עץ אלון, שילוב בין זהב לשיש, נברשות מפוארות ועתיקות, אמבטיות רחבות ומיטה רחבה מדברים אליכם – כנראה שתמצאו את המלון הזה כאחד מהמקומות הנהדרים ביותר בברצלונה. במלון יחכה לכם שירות מצוין, אווירה קסומה ומיוחדת, מסעדה שלא תשכחו במהרה וחוויה מלכותית במיוחד.

כתובת: Gran Via Les Cortas Catalanes 668

 

1898

מיקום: על שדרות הרמבלס – המרכז של המרכז.

מה במלון: אם אתם חובבים מלונות בוטיק קטנים וציוריים – 1898 הוא אחד המלונות המומלצים והפופולריים ביותר בעיר. המלון ממוקם במבנה מהמאה ה-19, וכולו אומר שיק ואופנתיות. במלון יחכה לכם שירות בלתי נשכח, בריכה מקורה ומחוממת, בר עשיר במיוחד המציע תצפית על כל העיר ואווירה נהדרת בכל פינה. ועוד לא אמרנו כלום על תפריט הכריות שמציע המלון.

כתובת: La Rambla 109

הכי משתלמים

לכל מי שמעוניין בשילוב המושלם שבין דירוג טוב באתרי ההזמנות, שירות מצוין ושהיה בלתי נשכחת לבין מחירים אטרקטיביים – הנה כמה מלונות לבחירתכם.

 

NH Barcelona Centro

מיקום: דקה הליכה משדרות הרמבלס ומכיכר קטלוניה – ואתם שם.

מה במלון: המיקום המרכזי של המלון נחשב לאטרקטיבי במיוחד, בשל העובדה שהוא נמצא בסמטה שקטה וקטנה בסמוך לרחובות הסואנים. בחדרי המלון תוכלו ליהנות ממרחב נעים (אך לא גדול במיוחד) ומאבזור מלא. צוות המלון אדיב והחוויה הכללית היא נעימה.

כתובת: Duc 15

Catalonia Barcelona Plaza

מיקום: בקרבת מקום לכיכר אספניה ובמרחק הליכה קצרה מתחנת הרכבת אספניה.

מה במלון: במיקום מצוין ומרכזי במיוחד, תוכלו ליהנות מחדרים מרווחים ומעוצבים, מיטות נוחות וחדר אמבטיה המציע לכם חוויה עשויה שיש לבן ואלגנטי. בימי הקיץ החמים תוכלו ליהנות מבריכה מרווחת הבנויה על גג המלון, ממנה תוכלו להשקיף על כל העיר.

כתובת: Plaza Espana 6-8

Turim Hotel

מיקום: חמש דקות הליכה משדרות הראמבלס הסואנות והפופולריות, בקרבת שוק בוקריה, מוזיאון פיקאסו והרובע הגותי.

מה במלון: שילוב מושלם בין מודרניות לעיצוב מוקפד. חדרי המלון מרוצפים ברצפת פרקט מעוצבת ומציעים מיטות נוחות ורחבות במיוחד. במקום תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר משובח, ומטראסה חביבה המציעה נוף מקסים ופינוק נוח במיוחד.

כתובת: Pintor Fortuny 9

Hotel Denit

מיקום: בלב הרובע הגותי השקט והרומנטי, מרחק של דקה מכיכר קטלוניה ושדרות הרמבלס.

מה במלון: שלושה כוכבים של נוחות, שירות ועיצוב צחור במיוחד מחכים לכם במלון. הצבע הדומיננטי ביותר במלון הוא לבן על גווניו השונים – מהאיזורים הציבוריים של המלון, דרך עיצוב החדר, הארונות והמיטה המפנקת. במלון תוכלו ליהנות מחדרים מודרניים ומאובזרים, שירות מצוין וארוחת בוקר מגוונת ועשירה.

כתובת: Estruc 24-26

Hotel Ramblas Barcelona

מיקום: שם המלון מסגיר את מיקומו – על שדרות הרמבלס הפופולריות, ממש במרכז העניינים.

מה במלון: אם תשמעו הרבה עברית סביבכם – אל תופתעו. המלון הזה נחשב לפופולרי במיוחד עבור תיירים מישראל. במלון תוכלו ליהנות ממרפסות הצופות על שדרות הרמבלס, בית קפה הממוקם ממש על השדרה, שירות מצוין ומיקום שאי אפשר לטעות בו.

כתובת: Ramblas 33

 

H10 Itcha Hotel

מיקום: 10 דקות נסיעה ממרכז העיר במטרו, מרחק של שתי תחנות מטרו בלבד מאיצטדיון קאמפ נואו.

מה במלון: לכל חובבי הכדורגל ומי שעבורו ברצלונה היא חגיגת מסי אחת גדולה – זה המלון המושלם עבורכם. המרחק ממרכז העיר הופך את המלון לאטרקטיבי מבחינה כספית וגם הפסיליטיז במלון לא מאכזבים – בריכת שחיה, טרסה ענקית לשיזוף, חדר כושר, ג'קוזי וסאונה מפנקת.

כתובת: Av. Roma 22

Hostel Goya

מיקום: סמוך לכיכר קטלוניה.

מה במלון: על אף שלא מדובר במלון ולמעשה זוהי אכסניה לכל דבר – אין ספק שגויה הוסטל הוא אחד המקומות המשתלמים ביותר להיות בו. מעצבי המקום יצרו חלל נעים במיוחד, מעוצב להפליא ומושקע עד הפרטים הקטנים. הצוות במקום חמים, חייכן ונכון לעזור והשהיה במקום מפנקת. אם תרצו לחסוך עוד כמה יורואים – תוכלו לבחור בחדרים עם מקלחות משותפות.

כתובת: Pau Claris 74

Hotel Banis Orientals

מיקום: אל בורן, בקרבת מקום לביזליקת סנטה מריה דל מאר.

מה במלון: מלון בוטיק מיוחד במינו, קטן ומעוצב. מיד כשתיכנסו אל לובי המלון תרגישו מהו עיצוב ברצלונאי אמיתי, המתבטא בפרטים הקטנים והגדולים כאחד. העיצוב במקום, לצד חדרים נוחים וצוות חביב ונכון לעזור הופכים את המלון לפופולרי במיוחד.

כתובת: Argenteria 37

Casa 74 Apartments

מיקום: קרוב מאוד לכיכר קטלוניה – בלב העניינים!

מה במלון: מדובר בדירות להשכרה שירגישו לכם ממש כמו בית, מהרגע הראשון. בכל אחת מהדירות תוכלו ליהנות מעיצוב נקי, חמים וביתי, מיטות נוחות, פינות ישיבה ומטבח מאובזר – אם אתם מעוניינים לבשל לעצמכם את ארוחת הערב שלכם – גשו לשוק בוקריה הסמוך, הצטיידו בכל הטוב הטרי שקיים בדוכנים ותיהנו מאווירה ברצלונאית אמיתית.

כתובת: Casp 74

Hotel Actual

מיקום: ברובע אישמפלה המרכזי והאופנתי, ממש במקום שבו הכל קורה.

מה במלון: המלון מתהדר בעיצוב ייחודי ומוקפד המשלב נגיעות מודרניות עם המון סטייל. בחדרים יחכו לכם ספות עור מעוצבות, מיטות נוחות ומדליקות ובחלק מהחדרים – תמצאו גם מרפסת כיפית במיוחד ממנה ישתקף לכם הנוף של העיר. בנוסף, תוכלו ליהנות מארוחת בוקר מצוינת ולהתחיל את יום ההרפתקאות החדש שלכם בבירת ברצלונה – על הרגל הכי ימנית שיש. החיסרון היחיד של המלון הזה, הוא התפוסה המלאה שיש בו בדרך כלל, מהרו להזמין מקומות מראש.

כתובת:            Rossello 238

Villa Emillia

מיקום: ברובע אימשפלה, מיקום מצוין בלב העיר.

מה במלון: מלון מעצבים מסוגנן ויוצא דופן הנחשב למלון בוטיק אופנתי ופופולרי. במלון תוכלו ליהנות מעיצוב מקסים, שירות מצוין והמיקום המרכזי ביותר בברצלונה. כדי ליהנות במקסימום מחווית הנופש שלכם, תוכלו לצאת אל המרפסת הרחבה הצופה על ברצלונה, ובלווית כוס יין משובחת – ליהנות מהטיול המושלם.

כתובת: Calle Calabria 115-117

הכי זולים

מי אמר שאפשר ליהנות ממקום לינה סביר רק במחירים גבוהים? הנה כמה אפשרויות לינה זולות במיוחד ואטרקטיביות לא פחות!

Abba Rambla

מיקום: רובע ראבל הסמוך לשדרות הראמבלס – המרכז של המרכז של ברצלונה.

על המלון: אם אתם מחפשים מקום מרכזי במיוחד ולא רוצים להשקיע יותר מדי בתחום הלינה – אבבא רמבלה הוא בדיוק בשבילכם! קרוב לכל האתרים המרכזיים ולכל האקשן, תוכלו ליהנות מאיזורי הקניות החמים, מהברים ושאר האטרקציות ולעשות זאת במחיר נמוך במיוחד!

כתובת: Rambla Del Raval 4c

Hotel Rialto

מיקום: בלב האיזור העתיק של ברצלונה ובקרבת מקום לשדרות הרמבלס, שוק בוקריה וקתדרלת ברצלונה

מה במלון: במבנה עתיק הנושא בקרבו משמעות היסטורית אומנותית (כאן נולד חואן מירו, אחד האמנים הבולטים של ספרד), יתגלה בפניכם מלון יוקרתי – עם מחירים מצוינים. המלון נושא תו של 3 כוכבים ומציע חדרים נהדרים, שירות אדיב ומיקום מנצח.

כתובת: Carrer de Ferran 40-42

 

Barcelona City Center Hotel

מיקום: במרכז של המרכז של ברצלונה – רובע האישמפלה.

מה במלון: המלון מתהדר בכך שהוא מלון גאה ופונה בעיקר לקהל הלהט"בי. הוא ממוקם בלב הרובע הגאה, ותוכלו ליהנות בו מחדרים ברמה סבירה, חדרים נקיים ומיקום מנצח – בלב איזור הבילויים וחיי הלילה של ברצלונה.

כתובת: Carrer de Balmas 60

Aranea

מיקום: רק תחנה אחת במטרו ממרכז ברצלונה – ואתם בלב העניינים!

מה במלון: המלון מציע אווירה שקטה ונעימה, הרחק מההמולה של מרכז העיר – אך בקרבת מקום אליו. אם תרצו לנוח כמו שצריך ולהגיע אל מרכז העיר לטיול ולבילוי – זהו המקום המושלם עבורכם. המלון מציע אירוח ברמה גבוהה, הוא נחשב לנקי ומסודר והעיצוב שבו מוקפד ונעים לעין.

כתובת: Carrer del Consell de Cent 444

Hostel Rembrandt

מיקום: במרחק נגיעה משדרות הראמבלס.

מה במלון: ובכן, מדובר בהוסטל ולא במלון, אך הוא ללא ספק אחד הפופולריים והבולטים בתרבות הלינה של תיירים רבים המגיעים לברצלונה. העיצוב במקום מינימליסטי וצנוע ואל תצפו לגדולות ונצורות – אך הוא עדיין מתפאר בנקיון, יעילות, נוחות וכמובן – מיקום מנצח.

כתובת:            Puertaferrisa 23

Operarambles

מיקום: כמה מטרים בלבד מהתיאטרון הגדול של ליסאו.

מה במלון: האכסניה הזו היא פופולרית במיוחד, וזאת הודות למיקום המצוין שלה, לחדרים הנקיים, לשירות היעיל ולאיזורים המוארים שבה. במקום תוכלו ליהנות מאירוח נעים ולבבי, ולצאת לעוד יום טיולים עמוס בלב שמח.

כתובת: Carrer de Sant Pau 20

 

לא משנה היכן תהיו, באיזה מקום תבחרו ומה התקציב שלכם – ברצלונה מציעה מגוון רחב של אפשרויות הנאה ובילוי בכל תקציב, בכל סגנון ולכל צורת בילוי – ממלונות יוקרה בלתי נשכחים, דרך מלונות פרקטיים המשלבים איכות, שירות ומיקום ועד למקומות שיאפשרו לכם ליהנות מכל אתרי החובה של העיר – במרחק נגיעה.