מה אוכלים בברצלונה? 

ברצלונה זו העיר השנייה בגודלה בספרד והיא נחשבת גם לבירה של חבל קטלוניה. העיר הינה יעד תיירות מועדף בשל האטרקציות והחוויות שהיא מציעה לתיירים. העיר ממוקמת לצד חוף הים וממלאת תפקיד של מרכז תרבות והיסטוריה. לצד כל אלו ממתינה העיר עם חוויה קולינרית לכל המבקרים בגבולותיה. אז אם אתם יוצאים לטייל באירופה, אם אתם עומדים לבקר בעיר ברצלונה, קראו והכירו את המאכלים ואת התרבות הקולינרית שממתינה לכם כאן.

מסעדות טאפאס

ברחוב בלאי ניתן לפגוש מסעדות קטנות ששוכנות זו לצד זו, וכולן מציעות לתיירים פינצ'ו – טאפאס שמגישים אותו על פרוסת באגט. הטאפאס יכול להיות שיפוד, פרוסות גבינה, סלט אבוקדו או כל מאכל אחר שתוכלו לבחור מתוך מה שמציעים במסעדה בה אתם מבקרים. מה שמיוחד כאן זה המחיר הזול של כל פינצ'ו והאפשרות לבחור את מה שאתם אוהבים מתוך מה שמוצג בבר. את המחיר מחשבים עם סיום הארוחה לפי השיפודים הריקים שנותרו בצלחת. חלק מהמסעדות המוכרות הן : Cerveceria Catalana, Vinitus, Tapas 24 ועוד.

קטלוניה והמאכלים האופייניים

במסעדות המקומיות בברצלונה ניתן לפגוש מנות שלא מוכרות לישראלי המצוי. יש מאכלים שנראים נפלא, יש אחרים שאולי ייראו לנו מוזרים ולא ברורים. אך כולם תואמים את התרבות הספרדית ומאפיינים כל כך את חבל קטלוניה.

טורטייה דה פטטה – זו חביתה שמטוגנת על גבי תפוחי אדמה. לחם עם עגבניות הינו מאכל טעים שמכינים אותו בשפשוף של עגבנייה חצויה והוספת תיבול, הלחם הזה מתלווה למאכלים רבים. מרק עגבניות קר – גספצ'ו הוא מאכל נפלא במיוחד לחום הקטלוני. בברצלונה יש נוכחות גבוהה לפירות הים. ניתן לפגוש אותם בשילובים שונים. אמנם מקור הפאייה הוא באגם אלבופרה שנמצא בסמיכות לולנסיה, אך הוא אחד הבולטים בתפריט המקומי.

רטבים משובחים מציפים את המנה

ההרגל בברצלונה הוא להציף את המנות ברטבים. אל תתפלאו אם תקבלו את המנה שלכם מוצפת ברוטב אף שלא הזמנתם אותו, זו ברירות המחדל. הרטבים הרווחים ביותר הם איולי ורומסקו. מי שמעדיף רוטב בכמות קטנה יותר צריך להדגיש זאת כבר כשהוא מזמין את המנה. הכי חכם לבקש את הרוטב בקערית נפרדת. בתקווה שהמלצר יבין את הבקשה שלכם…

קינוחים ושתיה חמה

הקינוח הנפוץ נקרא בשם קרמה קטלאן. הקינוח הוא גרסה מקומית של קרם ברולה. מלבד לקינוח עצמו, ניתן למצוא גם גלידות בטעם של קרמה קטלאן או ליקרים בטעם הנחשק. מאפי הצ'ורוס שמוכרים בערים רבות בספרד נוכחות גם כאן בברצלונה. המאפים מגיעים עם רטבים; שוקולד, מייפל וכן עם קרם שקדים ושילובים נוספים שיפתיעו אתכם.

סנגריה – משקה שהוא תרבות

הסנגריה הוא משקה שהוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הקטלאנית. פונץ' קוקטייל יין אדום יחד עם מיץ תפוזים, פירות חתוכים ועוד – המשקה נפוץ מאוד בברצלונה כמו גם באזורים אחרים ברחבי ספרד. המשקה מוגש בפאבים יחד עם ארוחת הצהריים.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.