ליגת האלופות – משחקים של ברצלונה

ליגת האלופות של שנת 2017 הסתיימה בניצחון הדרמטי של ריאל מדריד, שמחזיקה בתואר זו השנה השנייה ברציפות. ועל פי כל התחזיות, ליגת האלופות 2017/2018 הולכת להיות מותחת ודרמטית לא פחות. אומנם באר שבע הודחה הרחק בשלב הפלייאוף, אבל ברצלונה כבר הבטיחה לעצמה מקום בשלב הבתים, שהתחיל ב-12 לספטמבר ויסתיים ב-6 לדצמבר.

רגע לפני שהליגה מעלה הילוך, שלב הבתים הוא בדיוק הזמן המתאים לרכוש חבילות נופש הכוללות כרטיסים למשחקים של ברצלונה. בשלב הזה עדיין יש מגוון של חבילות במחירים טובים, וכמובן ככל שנתקדם בטבלה ככה המחירים צפויים לעלות ויהיו פחות ופחות מקומות פנויים, ואז יתחילו הקומבינות הלא נעימות ולא חוקיות עם ספסרי הכרטיסים (ואתם באמת לא רוצים להכניס את עצמכם למקום הזה).

מה מחכה לנו השנה?

כאמור שלב הבתים התחיל בספטמבר, וכרגע אנחנו בעיצומו של הסיבוב השני. הקבוצות האירופיות הטובות ביותר יילחמו כל הדרך לגמר, שיתקיים ב-26.5.18 באצטדיון NSK אולימפיסקי בקייב.

לברצלונה יש עוד הרבה עבודה עד שתעפיל לשלבים הבאים, ובינתיים היא ממתינה להתמודדות במחזור החמישי מול יובנטוס ב-22.11 ולאחר מכן במחזור השישי מול ספורטינג ליסבון ב-5.12.

ועכשיו נשאר לחכות בקוצר רוח עד שנגיע לשלבי הנוק-אאוט, המותחים לא פחות.

היסטוריה והיסטריה של כדורגל

דרכה של ברצלונה הולכת אחורה עד 1899, ומאז ועד היום צברה אינספור רגעים מסעירים ודרמטיים, והפכה להיות אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם- אם לא הטובה ביותר. הקבוצה דוגלת בערכים ספורטיביים ושחקניה שיכללו את משחק הכדורגל עד לדרגה של אומנות.

ברצלונה אחראית על כמה מהשמות המפורסמים ביותר בעולם- קרויף, מראדונה, רונאלדו, רונאלדיניו וכמובן מסי האגדי.

ההרכבים הבלתי נשכחים של הקבוצה ביחד עם טקטיקה התקפית הובילו את בארסה להיות אחת מהקבוצות האהודות ביותר בעולם עם משחק מרהיב, רצוף ברגעים דרמטיים. לא סתם זוהי הקבוצה האירופאית האהובה ביותר על הישראלים, ולא סתם משחקיה הם יעד תיירותי מבוקש מאוד.

חוויה בלתי נשכחת, לא רק לאוהדים שרופים

אוהדי הקבוצה לא יכולים לדמיין מצב שבו לא יהיו שם בשביל הקבוצה במשחקים החשובים, אבל חבילות נופש למשחקים של ברצלונה מתאימים לא רק לאוהדים הנאמנים, ולמעשה הם יתאימו אפילו לאנשים שלא צופים בכדורגל באדיקות.

משחקי ליגת האלופות, והמשחקים של בארסה במיוחד, יוצרים אווירה מסעירה וחוויה בלתי נשכחת. תרבות האוהדים שהתפתחה סביב הקבוצה הופכת כל משחק להתרגשות בעוצמות שלא רואים בשום מקום אחר, כבר משלב ההתכנסות שלפני המשחק ועד החגיגות שאחרי.

המשחקים מתקיימים באצטדיונים אירופאיים מתקדמים, עם דגש על אווירה המתאימה לכל המשפחה. האווירה המיוחדת הזו מושכת אליה יותר ויותר נשים ומשפחות עם ילדים, והופכת את משחקי הליגה לאירוע שמתאים לכולם.

ישנן חבילות נופש שונות, חלקן כוללות טיסה ומלון וכמובן כרטיסים למשחקים, אחרות אינן כוללות טיסה. חלק מהחבילות גמישות יותר ומאפשרות לשלב חופשה אירופאית ואורבנית ביחד עם חווית כדורגל חד פעמית. ככל שתקדימו להזמין חבילת נופש, כך יש יותר סיכוי לרכוש כרטיסים וטיסות טובים במחירים נמוכים יחסית.