לא רק ברצלונה! מה יש לעשות מסביב לעיר?

 

אם אתם רוצים לצאת קצת מהמולת העיר, להכיר אזורים חדשים ולמצוא זווית מעניינת לא פחות של האומה הספרדית – אתם חייבים לעצמכם טיול מהנה מסביב לעיר. במרחק של שעה-שעתיים נסיעה בלבד תוכלו להיות בכמה ממעוזי התיירות המרתקים ביותר בעולם, בקלות יתרה! הנה כמה אפשרויות לטיולים מחוץ לברצלונה. תיהנו!

 

רכס הפירנאים

באזור La Cerda, בו יש שפע כפרים קטנים וציוריים מימי הביניים, נוף מקסים והמון ירוק, נמצא רכס הפירנאים. במהלך הטיול תוכלו להגיע אל העיירה Puigcerda, היפה ביותר בכל הרכס, לשוטט בעיר הקטנה והתוססת El Ripolles (בה נמצא גם מנזר סנטה מריה היפהפה), לצפות בגשר העתיק שב – Besalu שבאמת יגרום לכם להרגיש בתוך אגדה מימי הביניים על נסיכות ואבירים ומהעיר המרשימה – פשוט לטייל ברצועת החוף השמשית, המשתרעת על פני 21 ק"מ ומציעה נוף מקסים ובראשיתי.

 

אנדורה

אנדורה היא מדינה קטנטנה ועצמאית, הממוקמת בלב רכס הפירנאים ומציעה בילוי מושלם – שעדיין לא כבש לחלוטין את כל תיירי העולם. אם אתם מגיעים לאזור בחורף, תוכלו ליהנות מדילים משולבים המציעים טיול בברצלונה, רכב שכור וכמה ימי סקי באזור. הנסיעה לאנדורה מהממת ביופיה, ובסופה – אחרי לא מעט פיתולים ועליות – תמצאו את עצמכם בפסגת ההר, ומתחתיכם נוף משגע!

 

סיג'ס

העיירה סיג'ס ממוקמת במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מברצלונה, והיא מציעה נוף ציורי וקסום. מאז ומעולם הייתה סיג'ס מוקד עליה לציירים ואמנים, שהגיעו כדי לספוג השראה ולתעד את היופי שראו סביבם – ים, טיילת, רובע עתיק וציורי ואת כל זה עוטף אור טבעי ומושלם. כיום תוכלו ליהנות מביקור בכל המקומות הללו, כמו גם במוזיאונים מרתקים, ליהנות בשפע המסעדות שמציעה העיירה ולקחת חלק בכל האטרקציות הקטנות והגדולות שיכולה להציע עיירת חוף אירופאית.

 

קוסטה בראווה

רצועת החוף של קוסטה בראווה שוכנת במרחק שעת נסיעה בלבד מברצלונה. לכל אורכה תוכלו לראות ערים היסטוריות, נופים מקסימים וכמובן – חופי ים מנצנצים באור השמש. בין העיירות בהן תוכלו לבקר ראוי להזכיר את העיירה בלאנס , יורט דה מאר המציעה בילוי משפחתי נהדר וגם טוסה דה מאר, המומלצת במיוחד לחובבי הטבע שביניכם. בכל אחד מהאזורים הללו תוכלו לשהות כמה ימים וליהנות מבילוי מושלם – במרחק קצרצר מהעיר הגדולה!

 

מנזר מונסראט

בפסגת המצוקים המשוננים של הר מונסראט היפהפה, ממוקם מנזר מיוחד במינו – מנזר מונסראט. המנזר שוכן במרחק של 40 ק"מ מברצלונה והוא מציע חוויה קסומה ומסתורית. לאורך השנים, סופרו לא מעט סיפורי אגדות על המנזר שבראש ההר, העוברות במסורת הספרדית והופכות את המקום לקסום במיוחד. זהו מוקד עליה לרגל פופולרי, אך עדיין תוכלו ליהנות מהליכה שקטה בשבילים צדדיים, בין מערות מסתוריות, שווקי גבינות ויין ועוד. הנאה מובטחת.