לאן לנסוע? ברצלונה, מדריד או רומא?

אחרי למעלה משנה שבה זכיתם לראות את יעדי אירופה הנחשקים רק בתוכניות הטיולים בערוצים השונים, קיץ 2021 מזמין אתכם שוב לחופשה מהנה בלי 40 מעלות בצל. אז לאן שווה לנסוע רגע לפני שהשנה נגמרת? ברצלונה? אולי מדריד? או בכלל לבירת איטליה, רומא? הנה סקירה מקוצרת שתגרום לכם לבחור נכונה.

ברצלונה – כדורגל, תרבות ושופינג

שלושת יעדי הנופש שהוזכרו קודם נפלאים ומציעים חופשה נהדרת עם שפע אפשרויות לבילוי. אבל ברשותכם, נפתח את הסקירה שלנו בבירת קטלוניה והכדורגל האירופאי – ברצלונה. עשרות מיליוני תיירים מבקרים בעיר השנייה בגודלה בספרד מדי שנה, ואין זה פלא. חופשה בברצלונה יכולה לשלב באופן נפלא בין תרבות מקומית עשירה, פארקים וגנים ירוקים, אורבניות תוססת ואווירה צעירה, מלהיבה ושמחה. ברצלונה מרוחקת רק כ-4 שעות טיסה מישראל, תוכלו לבלות בה גם שבוע מבלי להשתעמם לרגע, וזה כלל לא משנה אם אתם מחפשים חופשה רומנטית רגועה או נופש בקצב מסחרר.

כשמדברים על ברצלונה, כדורגל הוא אחד הדברים הראשונים שעולים בראש, ולכן ביקור באצטדיון הקאמפ נואו של אימפריית הכדורגל המקומית, ולא רק אם מתקיים משחק בליגה הספרדית או בליגת האלופות בזמן שהותכם בעיר (בתקופת הקיץ הליגות הללו אינן פעילות), הוא בגדר חובה. תוכלו להצטרף לסיור מודרך שייקח אתכם אל כר הדשא ואל המוזיאון שנמצא באצטדיון, שם תוכלו להתרשם מאוסף הגביעים המרשים שקבוצת ברצלונה קטפה במהלך השנים. אטרקציות נוספות שלא תרצו לפספס בברצלונה הן שדרות הראמבלס המפורסמות והשוקקות, שוק בוקורייה המקורה שנמצא במרכזן, הקתדרלה הגותית המרשימה, פארק גואל היפהפה (כמו גם פארק המצודה ופארק מונז'ואיק), בית גאודי, המוזיאון הלאומי לאמנות ועוד.

מדריד או רומא? זו השאלה

מעדיפים יעד אחר באירופה? אין בעיה! מדריד, בירת ספרד, יכולה להציע לכם חופשה רגועה ותרבותית, עם הרבה אוכל טוב, מופעי פלמנקו ותושבים מסבירי פנים. כמעט 6 שעות טיסה ואתם מגיעים לעיר השמשית, בה תוכלו להתרשם מהארמון המלכותי המפואר, לשוט בסירה בפארק בואן רטירו הנאה, לשתות קפה בכיכר פלאסה מאיור השוקקת ואפילו לבקר באצטדיון סנטיאגו ברנבאו המפורסם של אימפריית הכדורגל ריאל מדריד. ברחבי העיר גם מאות מסעדות מצוינות מקומיות ובינלאומיות, לצד ברים ובתי קפה, קניונים ושווקים. זוהי עיר אירופאית קלאסית, שמשתוקקת להתעורר מתרדמת הקורונה.

נסיים ברומא, בירת איטליה, עיר שכל מי שמבקר בה (ולפני הקורונה, קרוב ל-70 מיליון תיירים ביקרו בה מדי שנה) פשוט לא רוצה לעזוב. למה כדאי לכם לבקר בה? ראשית כל, היא קרובה יותר משני היעדים הקודמים. פחות מ-4 שעות טיסה ואתם שם. שנית, היא קטנה. או לפחות, הדברים המעניינים שיש לעשות בה נמצאים, רובם ככולם, במרחק הליכה או נסיעה קצר. שלישית, היא לא יקרה. נכון, המטבע הוא יורו, אבל בהשוואה לישראל, הרוב בחצי מחיר. רביעית, המטבח האיטלקי. כל מילה מיותרת. חמישית, האטרקציות הרבות. מהקולוסאום ומזרקת טרווי, דרך מוזיאון הוותיקן וכנסיית הפנתיאון, ועד המדרגות הספרדיות וכיכר פיאצה נאבונה המרהיבה והתוססת.

בקיצור, מה שלא תבחרו, ההנאה מובטחת.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.