ירח דבש בברצלונה

ברצלונה הוא אחד היעדים האהובים בעולם, אליו מגיעים תיירים מכל רחבי העולם – יחידים, קבוצות חברים, משפחות וכמובן – זוגות אוהבים. הספרדים, כפי שאתם וודאי כבר יודעים בעצמכם, יודעים לגרום לכל מקום להיראות רומנטי, לכל כוס יין להפוך לשיר אהבה ולכל מופע פלמנקו להלהיב את הלב. אם אתם שוקלים לבלות את ירח הדבש רומנטי שלכם בברצלונה – הנה כמה המלצות שיהפכו אותו למושלם באמת.

האתרים הרומנטיים בעיר

  1. תצפית מ"פארק גואל"

פארק גואל הוא אחד מאתרי החובה של העיר, גם אם לא הייתם בירח דבש. אך המקום נצבע בגוונים רומנטיים הרבה יותר כשמדובר בחפשה זוגית, שכן המקום כולו נראה כאילו יצא מהאגדות. ברחבי הפארק תוכלו לשוטט בין המבנים הציוריים, הטרסות הצבעוניות, הפסלים ובסוף – העפילו אל גבעת הצלבים, ממנה תוכלו להביט בעיר כולה נפרשת לעיניכם.

  1. פארק סיוטאדלה

על אף העובדה שמדובר בפארק מתוייר יחסית, אל תוותרו על הביקור פה. זהו אחד המקומות המרכזיים ביותר בברצלונה, במרכזו ניצב פסל מפורסם המשמש כרקע לתמונה עבור זוגות רבים ביום חתונתם – יותר מתאים מזה לירח דבש? ברחבי הפארק תוכלו ליהנות מהמזרקות הרבות כמו גם לשוט באגם בסירת משוטים. הכי פסטורלי.

  1. אזור האישמפלה

בין רחובות אזור אישמפלה מתרחש קסם מיוחד, ואם אתם רוצים להרגיש את האהבה שלכם באופן הנעים, הרך והרומנטי ביותר – אל תוותרו על ביקור ברחובותיה של השכונה. האזור הזה נחשב לאחד הרומנטיים ביותר בברצלונה, בעיקר לקראת שעת השקיעה, ובו תוכלו לשוטט בין הרחובות הקטנים, ליהנות משילוב בין מסעדות מעולות וקטנות, חנויות בוטיק ומבנים יפהפיים שיגרמו לכם לרצות ללכת לאיבוד בין הסמטאות העתיקות.

  1. כיכר אספניה

אזור כיכר אספניה הוא אזור עמוס מזרקות, בתי קפה, פסלים יפים ואווירה אירופאית מושלמת. מוקד העניין המרכזי נמצא בלב הכיכר – מזרקות הקסם. המזרקות הצבעוניות הן רקע מהמם לכל תמונה זוגית ובילוי נעים במיוחד, שכן כשהמזרקה מתעוררת לחיים היא משמיעה מוזיקה רכה ונדלקת באלפי אורות צבעוניים. בסמוך לכיכר תמצאו את הרובע הגותי – אזור עתיק ויפהפה המאופיין באווירה מקומית נהדרת.

אטרקציות זוגיות בברצלונה

  1. ברצלונה ממעוף הציפור

אם אתם רוצים ליהנות ממראה העיר הנפרשת תחתיכם במלוא הדרה ולחוש את אהבתכם זה לזה באופן הכי כיפי שיש – תוכלו לערוך טיסה בכדור פורח או טיסה במסוק בשמי העיר. היתרון של הכדור הפורח הוא בכך שהוא מספק "טיול" ארוך יותר מעל העיר.

  1. רכיבה על סוסים

בפארקים הגדולים הסמוכים לעיר מתקיימת רכיבה על סוסים מהנה במיוחד. האיסוף לפארק מתבצע ממרכז העיר ובמסגרת הטיול תוכלו ליהנות מרכיבה של שעה וחצי בנוף משגע ואם תרצו – תוכלו לשלב זאת עם טיפול בסוסים וארוחת צהריים.

  1. שייט רומנטי

ברצלונה שוכנת לצד חופים מקסימים ביופיים, בהם תוכלו לערוך שייט רומנטי עם שמפניה, פינוקים קטנים והים הפתוח – הכי מושלם לרומנטיקה!