טסים לברצלונה? 6 מקומות שאתם חייבים ללכת אליהם

ברצלונה היפה, בעלת הקסם הים התיכוני והשיק האירופאי, היא ללא ספק הבירה של כל מה שטוב בעולם. למה אנחנו מתכוונים? במקום לספר לכם, פשוט נפרוש בפניכם את המקומות הכי שווים בברצלונה שפשוט אסור לכם לפספס. מוכנים? צחצחו את הספרדית (זאת אומרת קטאלנית) שלכם ובואו נצא לדרך!

סגרדה לה פמיליה

בזיליקת הענק הזו, שתוכננה על ידי האדריכל הכה מוכשר אנטוניו גאודי, היא אחד מהמונומנטים המפורסמים ביותר בעיר – וגם בעולם. הבניין המפואר הזה התחיל את בנייתו אי שם בשנת 1882, ועל אף שגאודי כבר נפטר מן העולם היא עדיין ממשיכה, לפחות לעוד 30-80 שנים. תארו לעצמכם את המסירות, המחויבות והתשוקה האדריכלית הקיימים בבניית מבנה אדיר שכזה, לאורך כל כך הרבה זמן!

בפעם הראשונה שתראו את הסגרדה לה פמיליה, סביר להניח שתהיו מעט בהלם. המבנה הזה כל כך שונה, מפואר, גבוה ומלא בפרטים אדריכליים מדהימים, שאפילו אם תבחרו שלא להיכנס פנימה כנראה שתרגישו את ההוד וההדר השמורים רק למקומות שהושקעה בהן מחשבה אדירה שכזו. זה באמת עוצר נשימה.

לה רמבלה

לה רמבלה היא השדרה המפורסמת ביותר של ברצלונה, וסביר להניח שגם המתוירת ביותר שבהן. שיטוט קצר ברחוב, ולא משנה באיזו עונה או באיזה שעה ביום, יפגיש אתכם עם אינספור חנויות מעניינות, מסעדות מכל הסוגים ומבנים מדהימים, כמו גם שחקני רחוב צבעוניים. לא משנה אם תרצו לפקוד את אחד מסניפי זארה (הספרדית, יש לציין!) או לשוטט בשוק "לה בוקריה" התוסס, צפויה לכם חוויה אורבנית מהנה ביותר.

מזרקת הקסם של מונז'ואיק

מדי לילה, בשעות משתנות בהתאם לתקופת השנה, מזרקת הקסם של מונז'ואיק מתמלאת  ב… קסם! זהו מופע מרהיב ביותר של אורות צבעוניים, מזרקות מים מדהימות ומוזיקה שהופכת את כל החוויה למהנה, רומנטית וברצלונאית ביותר!

קאזה מילה/ לה פדרה

יצירה אדריכלית נוספת של אנטוניו גאודי, ואחת שבוודאי תפגשו בכל מדריך אטרקציות בעיר: קאזה מילה, או כפי שהוא נקרא היום על פי רוב: "לה פדרה", שפירושו "המחצבה". יצירת המופת הזו משלבת בין עבודת בנייה מלאה בגלים מרגיעים ויפהפיים לבין אריחים צבעוניים, פיתוחים רומנטיים ואלמנטים נוספים המזוהים עם יצירותיו של גאודי.

מוזיאון הכדורגל של ברצלונה

אם אתם חובבים כדורגל, המוזיאון הזה הוא לגמרי בגדר חובה. יש בו גביעים מקיר לקיר, תמונות ופסלים של השחקנים הגדולים בכל הזמנים והוא מספק חוויה נהדרת לכל חובבי הספורט הפופולרי, ואפילו לאילו שפחות מתחברים.

פארק גואל

פארק גדול ומופלא שתוכנן כולו – ושוב אנחנו חוזרים אליו – אנטוניו גאודי (כפי שתגלו, הקסם הברצלונאי שזור יד ביד עם האדריכל המפורסם). הכניסה לפארק היא ללא תשלום, מלבד האזור הנקרא "האזור המונומנטלי" הכרוך בעלות כניסה. במהלך הביקור בפארק תראו מבני אבן מדהימים, אריחי קרמיקה צבעוניים ואפילו תוכלו לראות את הבית בו התגורר גאודי בכבודו ובעצמו. ביקור נהדר גם למבוגרים!

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.