טיולים מודרכים בברצלונה

ברצלונה, היא בירת מחוז קטלוניה השוכנת לה בצפון מזרח ספרד, נחשבת כיום לאחת הערים המתויירות ביותר בעולם. ברצלונה פותחת את שעריה ומחבקת את מיליוני התיירים הפוקדים אותה מדי שנה, בעיקר בתקופת האביב והקיץ, או אז נהנים התיירים ממזג אוויר מושלם, חמים ונעים ומעיר פורחת ויפהיפייה.

ברצלונה היא רצועת חוף נפלאה ונמל שוקק יאכטות, ארוחות דגים מרגשות ומיליון טאפסים קטנים וטעימים, ברצלונה היא גאודי ויצירות אומנות מופלאות של פיקאסו וברצלונה היא גם פסטיבל של להטוטנים, מופעים, הצגות, קסמים, מוסיקה ואומנות בכלל.

המבקשים לטעום מן הקסם הברצלונאי חייבים לפנות לעצמם שבוע ימים לפחות, להתמקם באחת הדירות בברצלונה הממוקמות בלוקיישן נהדר בעיר ולבחור בטיולים מודרכים בברצלונה היפה, טיולים שיחשפו לפניהם את כל אוצרותיה של העיר.

דירות בברצלונה, למשפחות, זוגות או חברים

מדוע האופציה לשכור דירות בברצלונה היא כה אטרקטיבית? משום שהיא מציעה לנופשים אלטרנטיבה יוצאת דופן, שפע של פרטיות, יכולת להרגיש לשבוע אחד כאחד המקומיים, ליהנות מכל השירותים המוצעים בדירה המאובזרת היטב (כלי מטבח וכלי הגשה מלאים, מצעים ושמיכות בשפע, טלוויזיה בכבלים ואינטרנט אלחוטי, שירותי כביסה, ניקוי יבש ועוד) והכי חשוב, מקירבה לכל האטרקציות המקומיות ולרבעים החשובים ביותר והתוססים ביותר בעיר.

הדירות ממוקמות היטב, לא פעם השימוש בתחבורה הציבורית הוא מינימלי וכל שנותר לאורחים הוא לצעוד ברגל ממקום למקום וליהנות מהנוף, מהאווירה ומהעיר המיוחדת הזו.

טיולים מודרכים בברצלונה

על מנת באמת להכיר את הפינות הנסתרות והייחודיות של העיר ועל מנת לא לפספס אטרקציות גדולות מומלץ לשלב בחופשה השבועית שלכם מספר טיולים מודרכים בברצלונה אותם מעביר מדריך ישראלי המכיר את העיר לפני ולפנים.

הטיולים הם טיולים יומיים, ניתן לבחור בטיול קבוצתי כללי המשלב תיירים ישראלים נוספים ממלונות או דירות אחרות או לבחור בטיולים מודרכים בברצלונה על בסיס אישי, אך ורק לקבוצה הקטנה שלכם, גם אם אתם זוג בלבד.

הטיולים הם מעין סיורים על פי נושא, אתם יכולים לבחור בין טיול מודרך בעקבות האדריכל המפורסם גאודי, לבקר בשלל המבנים אותם עיצב המצויים בעיר, לנסוע אל גן גאודי הקסום ובו חיות הפסיפס המפורסמות ובאתרים נוספים הקשורים אליו.

בסיור אחר ניתן לבחור דווקא במוזיאונים של אמנים מפורסמים מדאלי ועד פיקאסו. ומה לגבי טיול מודרך באטרקציות ספורטיביות של ברצלונה, ביקור באיצטדיון הכדורגל העצום והיוקרתי של העיר הקאמפ נו? חובבי מסי וקבוצת הכדורגל ברצלונה בוודאי יתמוגגו ממוזיאון הכדורגל ומכר הדשא העצום הפרוש לרגליו.

יש הרבה מה לראות בעיר היפה הזו, הרבה לקנות והרבה לאכול, עליכם מוטלת המשימה לשלב יחד את כל ההנאות הללו מבלי שהן פוגעות האחת בשנייה. חלקו את ימי החופשה נכון, התייעצו עם בעל הבית של הדירות השכורות שלכם והצטרפו לטיולים מודרכים בברצלונה לפחות פעמיים במהלך הטיול, כך תהיו בטוחים שאת המקומות החשובים ביקרתם.