חופשת סיום לימודים בברצלונה

אם סיימתם את לימודיכם את האקדמיים, בהחלט מגיע לכם לבלות – ובגדול! אחרי אינספור שעות דגירה, לימודים, מבחנים, מטלות ולילות נטולי שינה, הגיע הזמן להחליף את כל אלה בכיף והנאה. ואיזה מקום טוב יותר מאשר ברצלונה?

ברצלונה היא אחת הערים היפות והמתוירות ביותר באירופה. היא מציעה אווירה קלילה ושמחה, מלאה באתרי תיירות מעולים וחיי לילה מובילים ונחשבת לאחד היעדים האטרקטיבים ביותר לצעירים. איך תהפכו את החופשה הברצלונאית שלכם למושלמת? הנה כמה המלצות.

מה רואים?

מרבית המטיילים יתחילו את הטיול בעיר בשדרת לה רמבלה המפורסמת. השדרה הנמתחת לאורך 12 ק"מ, מציעה מסעדות, דוכני מזכרות, חנויות, מופעי רחוב ומבנים מרתקים. אל תפספסו. איזור נוסף, לא רחוק משם, הוא הרובע הגותי, הנחשב לרובע העתיק של ברצלונה. אם אתם רוצים לשכוח מהלימודים ולהתמכר לתחושת החופש – זה המקום בשבילכם. ברובע הגותי תוכלו להתרשם ממבנים מקסימים שהשתמרו מימי הביניים, כיכרות, כנסיות ומוזיאונים מעולים. אם אתם חובבי כדורגל, לא תרצו לוותר על ביקור באצטדיון הכדורגל קמפ נואו, המשמש כאצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל ברסה. במקום יחכה לכם גם מוזיאון המוקדש לקבוצה. מלבד זאת ברצלונה מלאה בארכיטקטורה מדהימה של האדריכל אנתוני גאודי, חופים נפלאים ונמל עתיק ויפהפה.

איך מבלים?

ברצלונה לא הולכת לישון לעולם. ברובע רוואל תוכלו ליהנות מחיי לילה מהנים במיוחד, מהבולטים בעיר, עם ברים, מועדונים ועוד. גם רובע גרסיה נחשב לאחד מאיזורי הבילוי הכיפיים בעיר, וכן פובלה סק, איזור מלא בברים, מוזיקה טובה, תיירים וקהל מקומי צעיר. לא משנה אם מתחשק לכם בילוי במסעדה טובה, בר צעיר, מועדון מוביל עם הדיג'ייז הבולטים בעולם או מסיבות שקיעה בלב ים – ברצלונה תתן לכם את כל זה, ועוד הרבה יותר.

איפה ישנים?

באיזור מרכז העיר יש שפע של מקומות לינה המתאימים לכל תקציב ולכל כיס. סביב שדרות הרמבלה והסמטאות היוצאות ממנה תוכלו למצוא היצע רחב של הוסטלים ידידותיים לתיירים. היתרון הגדול בלינה בהוסטל הוא במחיר הזול ובקרבה לאיזורים התיירותיים החשובים של העיר, אך עם זאת קחו בחשבון שרוב החדרים המוצעים בהוסטל הם משותפים – ככל שיש יותר אנשים בחדר אחד, כך המחיר יקטן. בנוסף, הרחצה נעשית בחדרי מקלחת המשותפים לכמה חדרים. אם אתם מגיעים לברצלונה בעיקר כדי לחרוש את העיר וליהנות ממנה ופחות מחפשים תנאים של בית מלון – זה הפתרון המושלם עבורכם. אפשרות נוספת היא לשכור חדר בדירת איירבינבי. תוכלו לשכור חדר אחד בדירה קיימת בה מתגוררים שותפים (לרוב) ולהוזיל את המחיר, או לשכור דירה שלמה. זהו פתרון מעולה עבור מי שמחפש מחיר אטרקטיבי, היצע רחב של דירות בכל רחבי ברצלונה (כולל, כמובן, במרכז העיר) ואפשרות לבשל בדירה. לצד האפשרויות הללו, יחכו לכם גם מגוון רחב של מלונות בהיצע רחב של מחירים. שווה לבדוק.