מוכנים לחבילות ספורט בברצלונה?

אולימפיאדת ברצלונה 1992 נחשבת עד היום לדוגמא מופתית להשפעה החיובית שיש למשחקים האולימפיים על העיר המארחת. אירוח האולימפיאדה הביא לצמיחה אדירה ופריחה מדהימה של ברצלונה מבחינת תשתיות, תחבורה וכמובן תיירות שמאז רק הולכת וגדלה (לפני אירוח המשחקים ברצלונה לא הייתה יעד תיירותי משמעותי). היבט נוסף ומוצלח של המשחקים ההם משנת 1992 בברצלונה הוא ההצלחה הספורטיבית האדירה של ספרד בכלל וברצלונה בכלל. כיום, לצד חבילות נופש רבות ומגוונות לעיר הים תיכונית המדהימה הזו, יש קטגוריה מיוחדת של חבילות ספורט לברצלונה.

בניית התשתיות הספורטיביות הנרחבות בברצלונה למטרת האולימפיאדה ופיתוח החינוך הספורטיבי בספרד כולה הביא לפריחה אמיתית בתחום. ברצלונה אינה רק קבוצת הכדורגל האהודה והמשובחת אלא גם מועדון כדורסל איכותי וגדול, קבוצות כדורגל נוספות וספורטאים מצטיינים בענפים רבים ואחרים. אם זאת, במרבית המקרים של חבילות ספורט לברצלונה, הדגש הוא על נסיעה למשחק כדורגל של בארסה או למשחק כדורסל של הקבוצה המקומית.

חבילות למשחקי הכדורגל של ברצלונה FC

מועדון הכדורגל ברצלונה, או בקיצור בארסה, הוא המועדון האהוד ביותר בעולם. קבוצת הפאר הקטלונית נחשבת למובילה כבר שנים רבות מאוד בזירה האירופית והבינלאומית, כאשר הקבוצה בהובלתו של פפ גוארדיולה, שעזב את התפקיד בסיום עונת 2012 לאחר 4 שנים, נחשבת ע"י גורמים רבים לקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל. ברצלונה מיישמת כבר שנים כדורגל מרהיב, קצבי והתקפי – מה שהתחיל עם יוהאן קרויף והגיע לשלמות בעידן גוארדיולה – מה שהביא לה תארים רבים ואוהדים בכל העולם.

חבילות ספורט בברצלונה הן בראש ובראשונה חבילות למשחקי בארסה, כאשר יש חבילות למשחקי הליגה הספרדית, למשחקי ליגת האלופות ולמשחקים מיוחדים דוגמת הסופר קאפ הספרדי, משחקי הגביע, משחק ראווה וכן הלאה. חבילת נופש הכוללת משחק של ברצלונה תורכב לרוב מטיסות הלוך ושוב, כמה לילות במלון בעיר, סיור במוזיאון הקבוצה ובאצטדיון הקאמפ נואו וכמובן השיא – כרטיס למשחק בית של בארסה! מישראל, חבילות למשחקי בארסה לרוב כוללים את הכל כפי שפורט להלן, אך ניתן לעיתים למצוא חבילה הכוללת רק מלון, סיור במוזיאון ובאצטדיון וכרטיס כניסה למשחק – כאשר הטיסות נרכשות בנפרד. חבילות נופש למשחקי ברצלונה כוללות לרוב כמה ימים, לפני אחרי המשחק או בכל מודל אחר, כך שלתיירי הספורט יש גם זמן לראות את יתר האטרקציות שיש לעיר המיוחדת הזו להציע.

חבילות למשחקי כדורסל של ברצלונה

ברצלונה מחזיקה גם קבוצת כדורסל שהיא מאריות אירופה באופן קבוע, קבוצה מפוארת בעלת עבר עשיר בתארים ושחקנים מעולים. כך שבדומה לחבילות למשחקי הכדורגל של בארסה, אוהדי הכדורסל יכולים לרכוש חבילות נופש מיוחדות למשחקי ליגה, ליגה אירופית או משחקים חשובים אחרים.

חבילות לטריאתלון ברצלונה

בכל שנה נערך בברצלונה אחד מאירועי הספורט החשובים של העיר, הטריאתלון. זהו ענף ספורט אתגרי וקשה במיוחד, שצבר לו מתחרים רבים בישראל בשנים האחרונות. הטריאתלון של ברצלונה הוא ללא ספק אחד המרשימים והאיכותיים, אלפי משתתפים מכל העולם באווירה המיוחדת של העיר. ברצלונה מארחת למעשה שני טריאתלונים שנתיים, אחד בקיץ לחובבנים שהוא קצר וקל יותר ואחד בסתיו בסבב המקצועני שהוא כבר טריאתלון מלא.

סיורים אולימפיים

אמנם האולימפיאדה של ברצלונה נערכה לפני 20 שנה (1992), אך השפעתה על העיר הייתה עצומה וניכרת עד היום. במסגרת חבילות נופש רגילות או ספורטיביות לברצלונה ניתן לכלול סיור אולימפי המתחמים השונים שנבנו לצורך המשחקים ולחוות מקרוב את הקסם האולימפי שקיים בעיר.

אירועי ספורט נוספים בברצלונה

חבילות ספורט בברצלונה כוללים אפשרויות רבות נוספות לתיירים חובבי ספורט, ביניהן ניתן למנות את הבאות:

  • חבילה למירוץ הפורמולה אחת של ברצלונה
  • טורנירי טניס מסבב ה-ATP
  • תחרויות אתלטיקה מובילות
  • תחרויות שייט מקצועיות
  • טורנירי גולף בעיר ברצלונה

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונהנופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסחברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.