חבילות נופש ברצלונה

ברצלונה היא עיר כה מגוונת ועשירה, המושכת אליה בכל שנה מיליוני תיירים שבאים לטעום את החיים הטובים שהעיר מציעה. את העושר התרבותי, האנושי, הספורטיבי, העירוני והקולינרי שבירת חבל קטלוניה מציעה. נופש בברצלונה הוא ממש בגדר חובה עבור תיירים מכל סוג וסגנון – מתאימה למשפחות עם ילדים, לזוגות בחופשה רומנטית, לקבוצות חברים, לבני גיל הזהב, תרמילאים וכמובן שאי אפשר בלי אוהדי הכדורגל. עקב הפופולאריות האדירה של ברצלונה והעובדה שהיא באמת מציעה שפע בלתי יאומן של סגנונות טיול ונופש, יש אינספור חבילות נופש לברצלונה.

חבילות הנופש לעיר הים תיכונית המקסימה הזו נבדלות זו מזו לא רק בתאריכים, סוג המלון ומשך השהות אלא גם בסגנון ובמהות החופשה הקטלונית שלכם. בין אם אתם מחפשים דיל לסוף שבוע קצרצר בברצלונה או תכנון לחופשה ארוכה יותר בספרד, כל הפרטים החשובים נמצאים ממש כאן באתר.

דילים וחבילות סוף שבוע לברצלונה

בחירה פופולארית מאוד על ישראלים רבים היא נסיעה לסופ"ש לברצלונה או נופש במסגרת דילים לברצלונה. זוהי עיר עשירה באטרקציות ואפשרויות תיירותיות, אך אפשר בהחלט להספיק הרבה וליהנות מאוד גם במהלך סופ"ש, קצרצר או ארוך. חבילות אלו כוללות טיסות ומלון, למספר מצומצם של לילות שנע החל מ-2 ומגיע עד 4 לילות. היציאה תהיה לרוב בחמישי והחזרה בראשון או שני, כך שזוהי חופשה קצרה אך משובחת באחד היעדים האיכותיים ביותר שאפשר – ובמרחק של כ-4 שעות טיסה בלבד. חשוב לשים לב שהמלון בחבילות סופ"ש אלו יהיה במיקום מרכזי וכי הטיסות יוצאות בזמנים שיאפשרו כמה שיותר בילוי בעיר עצמה.

מבחנת דילים לברצלונה, בהחלט אפשר למצוא דילים ומציאות במחירים טובים, בעיקר במודל של חופשה ברגע האחרון אך גם ברכישה מראש. הדיל יכלול לרוב טיסות, מלון ואפשרות לאטרקציות מסוימות הכלולות העסקה – למשל ביקור באצטדיון קאמפ נואו באפשרות פופולארית.

חבילות חצי פנסיון בברצלונה

ברצלונה אינה יעד קלאסי לחבילות נופש הכל כלול כמו יעדים אחרים בים התיכון דוגמת כרתים למשל, אך ניתן לרכוש חבילות חצי פנסיון (לינה + ארוחות בוקר וערב) בבתי מלון באזור העיר. לרוב בתי מלון אלו יהיו בדירוג 4-5 כוכבים וחלקם במודל של כפר נופש. חשוב להבין כי חבילות רבות במודל של חצי פנסיון בברצלונה נמצאות למעשה מחוץ לעיר – אפילו במרחקים של עשרות ק"מ על קו החוף. זה משום שבעיר ברצלונה עצמה אין ממש קלאבים ומלונות חוף קלאסיים אלא יותר תשתיות תיירות עירונית – כך שחשוב לוודא מראש את מיקום המלון על מנת למנוע עוגמת נפש ואכזבות.

חבילות כדורגל למשחקי ברצלונה

בשנים האחרונות, בהן הציגה קבוצת הכדורגל ברצלונה (נארסה בפי האוהדים וחובבי הכדורגל) כדורגל קרוב לשלמות וזכייה בכל התארים האפשריים, התפתח תחום אטרקטיבי מאוד של חבילות נופש מיוחדות לברצלונה שבהן השיא והעיקר הוא כרטיס כניסה למשחק של הקבוצה באצטדיון המקומי, המרשים והענק (98,000 מקומות) – הקאמפ נואו. חבילות נופש ברצלונה אלו כוללות טיסות ואירוח במלון בעיר, ביקור במוזיאון הקבוצה, סיור באצטדיון ובמתחמים הקשורים וכמובן כרטיס לערב משחק – אם אפשרויות למשחקי ליגה, ליגת האלופות, משחקים מיוחדים וכן הלאה.

כמו כן, יש חבילות ספורט נוספות לברצלונה – עיר שמאז אירוח אולימפיאדת 1992 חוותה  צמחיה תיירותית אדירה וגם צמיחה ספורטיבית. כך ישנן חבילות נופש לברצלונה עם משחק כדורסל של הקבוצה המקומית המפוארת, תחרויות ספורט שונות כמו פורמולה אחת, טריאתלון, טניס ועוד.

חבילות נופש כלליות לברצלונה

מרבית המבקרים בברצלונה מגיעים במסגרת חבילות כלליות, כאלו שאינן מיועדות לסופי שבוע קצרים, דילים של הרגע האחרון או חבילות ספורט מיוחדות.  חבילות אלו יכולות לכלול הכל – החל משלושה לילות ועד שבוע ויותר בעיר המשובחת הזו, אפשרות לשילוב אטרקציות כבר המחיר החבילה, סיורים בערים אחרות באזור וכן הלאה. המחירים משתנים בין הקיץ לחורף אך באופן כללי הם מתאימים ליעד תיירותי אירופי, מוביל ופופולארי מאוד.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונהנופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסחברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.