השווקים ומרכזי הקניות שחייבים לבקר בברצלונה

ביקור בברצלונה הוא חוויה לכל החושים, שכן מדובר בעיר עם מגוון רחב של אטרקציות מכל הסוגים. אפשר למצוא פעילויות ספורט עם אחת הקבוצות הטובות בעולם, קולינריה ברמה גבוהה, אטרקציות לילדים ופינוקים מכל הסוגים. עם זאת, בכל מקום שאנו נמצאים, לעד נחפש את מרכזי הקניות והשווקים, כדי לעשות קצת שופינג לנשמה ולראות את התרבות המקומית באמצעות השווקים שברצלונה מציעה. הנה כמה ממרכזי הקניות והשווקים הטובים ביותר בברצלונה, עליהם אסור לכם לוותר.

חוויה לכל החושים

בראש ובראשונה, אסור לכם לוותר על האטרקציה המרכזית בז'אנר השווקים – השוק המרכזי של העיר: הלה בוקריה. בלה בוקריה, שכבר מזמן הפך לאטרקציה תיירותית במקביל לשוק, תמצאו מגוון עצום של אוכל טרי, כולל אוכל מוכן ומשקאות מיוחדים. דוכני הטאפאס ערוכים לאנשים שמגיעים מהרמבלס, וכל החוויה היא פשוט חובה לכל מי שמגיע לעיר. שוק נוסף שחייבים לראות הוא סט. אנתוני. מדובר בשוק חדש יחסית, שנפתח ב-2018, אחרי שעבר שיפוץ של יותר מעשור. בשוק יש 235 עסקים שונים של ממכר מזון, כולל יותר מ-50 שמוכרים אוכל טרי ומוכן. טיפ: הגיעו לשם ביום ראשון, מפני שבאותו יום יש בחוץ שוק ספרים מעניין.

צבעוני ותוסס

שוק סנטה קתרינה הוא עוד אתר חובה, מפני שהוא הכי צבעוני ותוסס מבין כל השווקים. הוא מביא את הרוח הקטלונית בצורה הטובה ביותר, ויש בו מבחר עצום של פירות וירקות, כולל כאלו שלא תוכלו למצוא בישראל. אנדרו הוא שוק פחות מתוייר, אך לבטח שווה ביקור. הוא קטן ואינטימי, ויש בו משהו מאוד קסום ומקומי. יש בו המון סוגים של בשרים ודגים, לצד חנויות מעניינות שמוכרות מזכרות, והופכות את כל החוויה למשהו אחר.

מבנה עתיק שהוסב לקניון

בנושא של מרכזי קניות, פשוט אי אפשר לוותר על הלאס ארנס דה ברצלונה. מדובר במבנה עתיק, שהוסב לקניון בשנים האחרונות, ומעבר למגוון עצום של חנויות, תוכלו למצוא תצפית פנורמית של 360 מעלות בקומה החמישית שלו, כך שיש כאן ערך מוסף מעניין. אל קורטה אינגלס הוא מרכז קניות עצום, שמהווה את המקבילה של מייסיז בספרד. מדובר ברשת ענקית עם מגוון עצום של מוצרים בטווח מחירים נמוך יחסית. החנויות מעוצבות ומרשימות, ומצריכות ביקור.

לקנות על הים

דיאגונל מר הוא מרכז קניות מיוחד לאור העובדה שהוא נושק לים התיכון. במרכז תוכלו למצוא 200 חנויות עם כל מה שתוכלו לחשוב עליו, עם אווירת קניות מיוחדת המזכירה את המרינה בהרצליה. המארמגנום גם הוא ממוקם בסוף המזח של ברצלונה, והוא מעוצב בצורה מאוד מעניינת ויוצאת דופן. הוא נחשב לקניון האופנה של ברצלונה ואפשר למצוא בו את כל המעצבים הבולטים בעולם. שופינג זה חלק בלתי נפרד מכל טיול לברצלונה, רק זכרו לשמור על עצמכם ולא להגזים.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.