המלצה על דירת נופש בברצלונה

ברצלונה, אחת הערים היפות ביותר באירופה, זו שסימטאותיה הציוריות מכשפות מיליוני מטיילים בכל שנה שמציפים את שדרת לה רמבלה ואת שאר האתרים המרגשים בשמחת חיים.

האוכל, מקומות הבילוי, הנופים ,החופים הקרובים, בתי המלון המצויינים והמוזיאונים המסקרנים, כולם הופכים את הטיול בברצלונה למרתק, עשיר ומהנה במיוחד. גם משפחות עם ילדים ימצאו בעיר הקסומה הזו מענה, עם פארקי שעשועים וגן חיות מפורסם. בקיצור, אין סיבה להסס לפני שאורזים את המזוודה ואחרי שתכירו את La casa Mia Barcelona, דירות הנופש היפיפיות שמחכות לכם במרכז העיר, כל ההיסוסים יישארו בבית.

הקאזה שלכם בברצלונה: שלוש יחידות דיור מומלצות במיוחד

שלוש יחידות מאובזרות ומושקעות מחכות לכם בין דירות להשכרה בברצלונה La Casa Mia. בכל אחת מהן מטבחון, פינת אוכל, מיטה זוגית, מיזוג אוויר, טלוויזיה ואינטרנט, מקלחת ושירותים וכל מה שצריך כדי להנות משהייה מפנקת בעיר הקסומה הזו.

סטודיו סנטה מריה
יחידה שמתאימה לשלושה אורחים וממוקמת רק מרחק הליכה קצר משדרת לה רמבלה ומכל הבוטיקים, בתי הקפה, המסעדות, המוזיאונים ואתרי הבילוי במרכז העיר.

סטודיו אל בורן
יחידה מושלמת לזוגות שמגיעים להתארח בעיר והיא נמצאת בשכונת אל בורן האופנתית והציורית. כאן תפגשו בתי קפה טרנדיים, בוטיקים, מעצבים צעירים ואווירה אורבנית צעירה ומדליקה.

היחידה המשפחתית – יחידת לה רמבלה. למשפחות שמגיעות לבקר בברצלונה מחכה היחידה שנמצאת במרחק של כמה דקות הליכה ממרכז השדרה המפורסמת, מתאימה למשפחות עד חמש נפשות וכוללת חדרי שינה, מטבחון, פינת אוכל וכל מה שצריך כדי להרגיש בבית רחוק מהבית.

כמה המלצות מאורחים ששהו בדירות הנופש :

אז הנה הדמנות מעולה לאמר קודם כל תודה על האירוח בדירה, כל אותם פרטים קטנים שכל פעם מחדש גרמו לי להעריך אתכם מחדש הפן, המגהץ, המספריים… מי חשב שזה יהיה בדירה??? המיקום המעולה בהחלט משדרג! פעם שלישית בברצלונה, והפעם ממש הרגשתי בבית 🙂

ממליצה בחום
אפרת נגרין

_________________________________________________________________________________________

שלום לכולם,

שהיינו בברצלונה שלושה חברים בתאריכים 11-16 במרץ והתארחנו בדירה של לירון ליד שוק הבוקריה. הדירה ממוקמת נהדר (5 דק' הליכה מהרמבלה ,הרובע הגותי וקו המטרו המרכזי של העיר, 10 דק' מכיכר קטלוניה).

הדירה מאובזרת בכל מה שצריך על מנת לשהות ולהנות והיחס האישי והעזרה של לירון מוסיפים הרבה.ואחרי הכל נשארה גם הרגשה טובה שאת הכסף שלנו (ופחות יקר ממה שהיה עולה מלון ברמה פחות טובה) השארנו אצל בחור ישראלי שמדבר עברית.

ממליץ בחום.
נעם כהן

אחת מדירות הסטודיו לה קאסה מיה מהווה אופציה הכי טובה ביחס עלות-איכות (שזה כולל נקיון, מיקום מרכזי, אבזור מעולה ושירות). ממש ראוי לציון כל האכפתיות, הדאגה והעזרה שנותן לירון לאורחיו. התחושה שיש מישהו שיסייע לכם בעיר "בשגרה ובחירום" לא תקבלו בבית מלון.

אני ממליץ בחום על הלינה בלה קאסה מיה.
רוני אדלשטיין

 

ומה יש לעשות בסביבה? תכינו את עצמכם למסע עשיר ומרתק

במרכז ברצלונה, שם נמצאות יחידות הדיור המומלצות, תוכלו למצוא מגוון עצום של אטרקציות, מקומות בילוי, מוזיאונים, מסלולי טיול, חנויות ומסעדות. אלו הדברים שאסור לכם לפספס!

שדרת הרמבלה: זהו למעשה מדרחוב עצום, שכולל חמישה רחובות ראשיים ובהם אינספור חנויות, מסעדות, מוזיאונים וגלריות, בתי קפה ציוריים, מלונות ובוטיקים. אפשר לבלות בשדרה יום שלם של קניות ובילויים, להנות ממוזיקה טובה של נגני רחוב ואמנים ופשוט להתערבב עם הקהל המקומי ועם תיירים ומבקרים מכל העולם.

שוק בוקרייה: שוק האוכל הצבעוני והמסקרן שנמצא בתוך שדרת הרמבלה. השוק יפגיש אתכם עם ניחוחות המטבח הספרדי, הירקות, הפירות, פירות הים, הדגים, הלחמים וכל חומרי הגלם שמרכיבים את המטבח המשובח הזה. אם אתם רעבים ורוצים חוויה קולינרית יוצאת דופן, זה המקום להיות בו.

הרובע הגותי: אחד האיזורים היפים והציוריים ביותר בברצלונה, הסמוך לשדרת לה רמבלה. בתוך הרובע חנויות קטנות ובוטיקים, מסעדות ובתי קפה, מוזיאונים קטנים וגדולים – ביניהם המוזיאון ההיסטורי של ברצלונה, גלריות של אמנים ועוד ועוד. מקום נהדר לשוטט ולהכיר בו את הארכיטקטורה העתיקה של העיר.

סגרדה פמיליה – La Sagrada Familia: יצירת המופת של האדריכל המקומי המפורסם גאודי, שיצירותיו מפוזרות בכל רחבי העיר מעולם לא הושלמה. הכנסייה העצומה נבנתה כבר בשנת 1882 אבל הבניה שלה נמשכת כל הזמן. זה הזמן לעמוד ליד הבניין, לסייר בתוכו ולהחליט האם הוא פלא ארכיטקטוני או אולי מבנה מכוער ומוזר? כמו שטוענים חלק מהמקומיים.

מוזיאון פיקאסו: האמן המפורסם שהיה תושב העיר, פאבלו פיקאסו, זוכה כמובן למחווה בצורת מוזיאון משלו, שמציג דווקא את העבודות הקטנות והפחות מוכרות של פיקאסו. זו הזדמנות להכיר את הכשרון המדהים שלו ולראות עבודות ייחודיות. המוזיאון ממוקם בתוך בניין יפיפה בסגנון גותי, שאי אפשר להתעלם ממנו.