המדריך המקיף לעיר ברצלונה

ברצלונה קסם של מקום

ברצלונה נחשבת לאחד היעדים הפופולאריים ביותר לחופשה באירופה ובכלל. זוהי עיר שמזג האוויר בה נעים תמיד, עיר עם חופי ים מקסימים על שפת הים התיכון. זוהי עיר צעירה ושוקקת חיים תמיד. הוסיפו לכך את הארכיטקטורה המדהימה שלה, במיוחד את יצירותיו של גאודי, את הכדורגל, המוזיקה, האוכל וקבלו מקום מושלם לחופשה.

לתכנן מראש- האם כדאי?

עם אורח החיים מלא המטלות של רובנו, האופציה הטובה והמשתלמת לחופשה מהנה בברצלונה היא תכנון מראש. חופשה לברצלונה בתכנון מראש יוצאת משתלמת אפילו יותר מאשר דילים של הרגע האחרון. כך אתם נוסעים לברצלונה בראש שקט.

הזמינו הכל מראש כשאתם יודעים פחות או יותר היכן תהיו בכל יום. אחד המקומות בהם תמצאו את כל המידע הדרוש לתכנון החופשה בברצלונה הוא המדריך המקיף לברצלונה. שם תמצאו את כל היעדים והאטרקציות שאסור לכם לפספס כמו לדוגמא: שבעה דברים שאסור לפספס בברצלונה

סגרדה פמיליה:

הסגרדה פמיליה היא סמלה המובהק של ברצלונה. הכנסיה הבלתי גמורה היא אחד מאתרי החובה של העיר. הצריחים הגבוהים והיפהפיים שקצותיהם עשויים קרמיקה צבעונית, העיטורים, הגילופים, הפסלים הם מרשימים ומהווים שיא ביצירותיו של גאודי.

פארק גואל:

פארק גואל הוא עוד אחת מיצירות הפאר של גאודי שמזוהה כל כך עם העיר. הפארק נראה כלקוח מתוך סיפור אגדה. יש בו מבנים וספסלים צבעוניים המצופים פסיפס ושברי קרמיקה. ביתני הכניסה הצבעוניים, וכמובן הלטאה- דרקון שהפך גם הוא לאחד מסמלי העיר הופכים את פארק גואל למקום מלא קסם.

שדרות הרמבלס:

הרמבל'ס הן השאנז אליזה של ברצלונה. שדרות אלה המשתרעות מן הנמל בצד אחד ועד כיכר קטלוניה. לאורך השדרות פרושים עשרות חנויות מותגים ויוקרה של רשתות האופנה הנחשבות ביותר, מסעדות ובתי קפה. בנוסף ישנם דוכנים שונים, פסלי רחוב המחכים שתרצו להצטלם איתם ומופעי רחוב.

מופע פלמנקו:

ברצלונה היא עיר מודרנית מאוד אך בהחלט נותנת כבוד גם למסורת. את מופע הפלמנקו, מופע הריקוד הספרדי השורשי, ניתן לראות במועדונים רבים ברחבי העיר. הפלמנקו מיוחד בצבעוניות שלו, בדרמטיות, בריכוז הרב בו נמצאים הרקדנים. זוהי חוויה שלא כדאי לפספס.

הופעות חיות של להקות:

ברצלונה היא עיר תיירותית ופופלארית מאוד אשר מלאה בתיירים מכל רחבי העולם לאורך כל השנה. לכן היא מהווה יעד אהוב מאוד גם על להקות וזמרי  רוק ופופ. לברצלונה מגיעים הזמרים והלהקות הנחשבים ביותר כמו אדל, קולדפליי, ג'סטין ביבר ועוד. הופעה של להקה או זמר אהובים עליכם תעשה את החופשה מושלמת.

משחק כדורגל:

אם קודם ביקרתם בקמפ נואו, האצטדיון של ברצלונה, על מנת לראות הופעה, עכשיו הגיע הזמן לראות בו שואו מרשים לא פחות- משחק כדורגל. משחק כדורגל בברצלונה הוא חוויה. המוני האנשים, האדרנלין הרב שבאוויר, הצבעוניות ובין לבין- גם המשחק הוירטואוזי הופכים את השהות במקום למרתקת.

מזרקות הקסם והמונז'ואיק:

אחד האזורים היפים בברצלונה הוא המונז'ואיק הסמוך לכיכר אספניה. המונז'ואיק כולל פארקים ירוקים, מוזיאונים כמו מוזיאון חואן מירו, את הכפר הספרדי והאיצטדיון. למרגלות המונז'ואיק נמצאות מזרקות הקסם שנותנות בערב מופע קסום וצבעוני של אור, מים ומוזיקה.