המדריך המלא לטיול בברצלונה

אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה חלומית בחו"ל, כדאי מאוד שתבחרו בחופשה בברצלונה. טיול בברצלונה הוא דבר נפלא שמשלב בתוכו את כל מה שמקסים בערי הים התיכון: שמש בחודשים רבים של השנה, מרחב פסטורלי ורגוע, אוכל טעים וטוב וכמובן תרבות מדהימה ועיצוב של עיר אירופאית מרשימה. השילוב בין כל אלו יוצר ללא ספק חוויה של ממש לכל אדם שבוחר לטייל בה.

מה אפשר למצוא בברצלונה?

כדאי מאוד שתשלבו את הארכיטקטורה בברצלונה בטיול שלכם. כדאי שתדעו שמדובר על ארכיטקטורה שברובה היא גותית והיא נוצרה על ידי אמנים גדולים ומרשימים כגון גאודי. מלבד היופי המרשים והייחודי הגובל בארכיטקטורה של העיר, תוכלו למצוא גם מסעדות טובות מאוד המבוססות על אוכל עממי או אוכל יוקרתי יותר, ברים שמנוהלים על ידי משפחות ועוד. מדובר על עיר שהזהות שלה היא קטלונית והשאיפה לעצמאות כמו התרבות והשפה, מביאים את העיר לידי ביטוי בצורה בולטת וייחודית. אם לא ביקרתם עדיין בברצלונה תתכוננו לחוויה שעדיין לא חוויתם. מעבר לכך, אם אתם חובבי כדורגל, תוכלו למצוא בברצלונה משחקים רציניים. ניתן למצוא בברצלונה לא מעט משחקי כדורגל של קבוצות כדורגל מהגדולות והטובות בעולם שנערכים באצטדיונים גדולים ומרשימים.

מתי כדאי לבקר בברצלונה?

חודשי החורף בברצלונה יכולים להיות קרירים ברובם, אך חשוב מאוד לדעת שגם בחודשים הללו יש לא מעט ימי שמש נעימים. הקיץ לעומת זאת יהיה חם ולח מאוד, אך לא כמו בערים אחרות בספרד. ניתן לבקר בברצלונה בחורף או בקיץ ולקוות שמזג האוויר יהיה נוח עבורכם לטיולים והכרות עם חיי הפנאי, התרבות וההיסטוריה של ברצלונה. או שפשוט תוכלו להגיע לברצלונה בחודשי האביב והסתיו שמהווים את החודשים הטובים ביותר לביקור בברצלונה. על אף שגם בחודשים הללו יכול לפתע לרדת גשם, מזג האוויר נוח ביותר לטיולים.
חשוב לדעת כי מסוף אוגוסט ועד תחילת ספטמבר לא מעט מקומיים שיש להם את האמצעים עוזבים את העיר ועל כן היא שקטה יותר בחודשים הללו והתנועה בה חלשה יותר. אם בא לכם לטייל בעיר שקטה זה הזמן, אך קחו בחשבון שבתקופה זאת גם לא מעט מסעדות סגורות וכן אין הרבה אירועי תרבות. אם בא לכם לבקר בעיר כשהיא תוססת ושוקקת חיים, הזמן המתאים ביותר לכך הוא בתקופה של חג הפסחא.

מה עוד אפשר למצוא בברצלונה?

אין כמו המים הכחולים והצוננים של הים התיכון. בברצלונה ניתן למצוא חופי ים יפים וארוכים שבהם ניתן לבלות לא מעט. ניתן לבחור בשייט בספינות או ברביצה על החוף ושחייה בים, ניתן להנות גם מקיאקים או סירות פדלים.
כדאי מאוד לבקר בגבעות קולסורה. מדובר על גבעות המצויות ברקע של העיר ומאוד כיף לטייל בהם ברגל, לרכוב על אופניים או לצפות בנוף. ניתן למצוא גם מוזיאונים מעניינים וטירה עתיקה באיזור.
בערבים ובלילות ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות בילוי. בעיר מקומות רבים בהם יש מופעי פלמנקו, מוזיקה חיה, קונצרטים, מועדוני ג'אז ולקראת חצות כלל הברים מתמלאים וניתן להנות מחוויה לילית בלתי נשכחת.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונה, נופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסח, ברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.