האקווריום של ברצלונה

האקווריום של ברצלונה הוא אתר חובה עבור משפחות עם ילדים המטיילות ונופשות בעיר הקטאלונית המרהיבה הזו, אטרקציה אהובה ואיכותית מאוד עבור ילדים ומבוגרים כאחד. ביקור באקווריום ובאתרים עם בעלי חיים הוא תמיד פעילות מומלצת עם ילדים, ומבחינה זו האקווריום בברצלונה מציע את הטוב והגדול ביותר – הגדול ביותר מסוגו באירופה! האתר פתוח כל השנה, הוא ממוקם במקום נוח ונגיש מאוד ובהחלט מומלץ לבקר בו.

מיקום האקווריום

האקווריום של ברצלונה ממוקם במקום נוח מאוד וניתן להגיע אליו אפילו ברגל – למי ששוהה באזור המרכז התיירותי של ברצלונה. האקווריום נמצא באזור הנמל, על מזח הנכנס אל הנמל. כתובת האקווריום היא Moll d’Espanya del Port Vell ומספר הטלפון 932-217-474.

דרכי הגעה

באופן כללי, אם אתם נמצאים באזור לה רמבלה (Ramblas) ניתן פשוט להתקדם לכיוון הים ולהגיע לאקווריום ברגל, ניתן להגיע גם מהכניסה הראשית של המזח הגדול, שעליו נמצא האתר דרך נוספת באמצעות הטיילת שעוברת על הים ומגיעה היישר לאקווריום מהשדרה התיירותית המרכזית של ברצלונה. לחלופין, ניתן להגיע למקום באמצעות המטרו, קו L3 ותחנת Drassanes או קו L4 ותחנת Barceloneta.

שעות פתיחה ועלויות

האקווריום של ברצלונה פתוח כל השנה, החל מהשעה 09:30, בחודשי יולי-אוגוסט האקווריום נסגר בשעה 23:00 ובימי שני עד שישי, בשאר ימות השנה, הסגירה ב-21:00 ובשבת וראשון ב-21:30.. עלויות הכניסה לאקווריום של ברצלונה אינן זולות, אך המקום מרהיב ומרתק ובהחלט שווה את ההוצאה.

  • מבוגר: 18.50 אירו
  • ילדים בגילאי 3-12: 13.50 אירו
  • מבוגרים מעל 60: 15.00 אירו

מה רואים ועושים באקווריום של ברצלונה

האקווריום של ברצלונה הוא ללא ספק אחד האטרקציות המרכזיות והאיכותיות של ברצלונה עבור משפחות עם ילדים. המקום יכול בקלות להעביר לכם חצי יום של הנאה ופעילויות מרתקות. האקווריום כולל כ-11,000 חיות וכ-450 מינים שונים מהים התיכון והאוקיאנוסים בעולם, מדובר על מיכלי ענק מרהיבים במיוחד, הילדים לא ישכחו את הביקור לעולם! יש אזורים המוקדשים לעולמות תת מימיים שונים, תצוגות מיוחדות ושפע אדיר של חיים ימיים מרתקים. כמו כן האקווריום של ברצלונה מציע פעילויות מיוחדות כגון צלילה מבוקרת עם כרישים, צלילה לתוך המים בכלוב שקוף מרהיב ועוד מגוון של פעילויות מרתקות ומהנות לכל המשפחה!