גן החיות של ברצלונה

גן החיות של ברצלונה הוא אתר מרשים, איכותי וותיק מאוד בברצלונה, נפתח בשנת 1892 ומציע כיום חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, מושלם עבור ילדים בחופשה בברצלונה. גן החיות נחשב כאחד המוצלחים בעולם, הוא נגיש מאוד להגעה ממרכז העיר וכולל תצוגה אדירה ומרשימה של בעלי חיים. גן החיות העירוני של ברצלונה ממוקם באזור פארק המבצר (Parc de la Ciutadella), מעט צפון-מזרחית לאזור התיירותי של לה-רמבלה.

דרכי הגעה לגן החיות

יש שתי כניסות לגן החיות, האחת מפארק המבצר עצמו והשנייה מ-Carrer Wellington. ניתן להגיע לאתר ברגל מהמרכז התיירותי של ברצלונה, אך יותר מהר ונוח לעשות זאת באמצעות המטרו. על קו L4 אפשר לרדת בתחנות Ciutadella או Barceloneta וכמו כן ניתן להגיע עם קו L1 לתחנות Marina  או Arc de Triomf.

שעות פתיחה ועלויות

גן החיות של ברצלונה פתוח בכל יום במהלך השנה, כאשר שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה. מאמצע מאי ועד אמצע ספטמבר גן החיות פתוח החל מ-10:00 ועד 20:00 (קופות עד 19:00). עלויות הכניסה הכלליות לגן החיות משתנים בהתאם לקהל היעד – מבוגרים משלמים 17 אירו וילדים בגילאי 3-12 משלמים 10.20 אירו.

בילוי של יום שלם לילדים

גן החיות בברצלונה מתאים כמובן בעיקר למשפחות עם ילדים, אך כל אחד ייהנה ממנו. אפשר בקלות לבלות בגן החיות חמש שעות ואף יותר של שיטוט מהנה בין התצוגות והאזורים השונים – מדובר בגן חיות גדול ועמוס מאוד בתצוגות שניתן לראות ובמה שניתן לעשות בו. לחלופין, לאלו עם לו"ז צפוף, אפשר לעשות מסלול מקוצר -כשעתיים בחלקים החשובים ביותר של הגן.

אטרקציות בגן החיות בברצלונה

זהו אחד מגני החיות המגוונים והטובים ביותר בעולם, שפע אדיר של בעלי חיים מכל המינים, תצוגות מרהיבות, צמחייה עשירה ופעילויות מיוחדות לאורך כל השנה. הלהיטים של גן החיות של ברצלונה כוללים דרקוני קומודו, תצוגת חווה מרשימה, ביתן ציפורים עצום ועשיר, ביתן זוחלים, מתחם גורילות- בעל מגוון רב של קופים, אורנג אוטנים, היפופוטמים, פילים ועוד שפע אדיר של בעלי חיים מכל העולם.

אפשר לשוטט ברחבי גן החיות של ברצלונה או להצטרף לסיור מודרך, מדובר בהנאה אדירה לילדים בכל הגילאים ולהורים, זהו גן חיות משובח מבחינת תצוגותיו ושירותים היקפיים, חוויה אדירה בעיר מדהימה.