ברצלונה מסבירה פניה לתייר – בכל עונות השנה

ברצלונה, בירתה של קטלוניה, שוכנת על חוף הים התיכון. זוהי עיר תיירות קלאסית, ורבים פוקדים אותה בעונת הקיץ או באביב. לברצלונה מגיעים תיירים כל רחבי העולם, אך לא רק בקיץ כדאי להגיע לעיר השוקקת. מסתבר כי בעיר הנפלאה את היכולת להסביר פנים לתייר בכל עונות השנה. טיסות לברצלונה מאפשרות להגיע בשיא עונת התיירות הקיצית אך גם בחורף, באביב ובסתיו. ומה מציעה העיר, בעונות השנה השונות? אנו מזמינים אתכם להצטרף ולגלות.

טיסות לברצלונה? שווה להגיע בקיץ!

לא לחינם ברצלונה שוקקת חיים בעונת הקיץ. הקרבה אל הים מביאה עימה בריזה נעימה ואם נתקלים ביום חם במיוחד, נעים בהחלט להתקרר בחופים הנפלאים או במוזיאונים הממוזגים. בימים נעימים, אפשר פשוט להסתובב ברחבי העיר וליהנות מהארכיטקטורה המופלאה והייחודית או בשדרות הנאות. מפעם לפעם לעצור לגלידה מפנקת, בבתי הקפה הציוריים, שתקרר אתכם במידה הרצויה.

אפילו בקיץ ניתן למצוא דילים שווים וגם טיסות לברצלונה בזיל הזול. וזוהי העונה  הטובה ביותר לאלה הרוצים לבלות בשווקים הידועים של העיר. ישנם שווקים שבהם תמצאו לא רק פירות, ירקות, דגים ותבלינים אלא גם צעצועים ומשחקים, משקאות קרים, מגוון מזכרות והפתעות נוספות. בכיכרות, אומני רחוב ינעימו את זמנכם ומומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות או לקראת הערב. הקיץ הספרדי מעניק שפע שעות אור ובצהרים אפשר לבלות בגלריות, בשיט או בספורט ימי.

חופי ברצלונה מחכים לכם  

בברצלונה עצמה ישנם כמה וכמה חופים נפלאים, אבל אם תגלו כי הקיץ מביא עימו עומס רב – בהחלט יש פתרון. במטרו המקומי תוכלו לנסוע כחצי שעה ולהגיע לחופים שמחוץ לעיר ההומה. אם אתם מעדיפים לתפוס שלווה על החול החם, זו אפשרות טובה מאוד. ישנם חופים הידועים בפעילות הספורט הימי, יש אזורים לגולשי גלים ואפשר להתפנק בבתי הקפה או במסעדות שלאורך הטיילת העירונית.

גם פארק מים יכול להוות בחירה מצוינת ויש בתי מלון ובהם קיימת בריכה ואפשרות כניסה לקהל הרחב (בתשלום). ומה לגבי פארקים ירוקים ונאים? כל מי שמגיע עם טיסות לברצלונה מגלה כבר מלמעלה כי העיר הזאת משופעת בירוק. אפשר לבקר בפארקים מרכזיים, בגבעות מונז'ואיק המשקיפות אל העיר, בפארק גואל שתוכנן על ידי גאודי וכמובן בסגרדה פמיליה, הכנסייה הגדולה ובעלת המראה הייחודי.

ברצלונה מחכה לכם גם בחורף

אין ספק שמי שאוהב ים וקיץ יחוש נוח בברצלונה, ייהנה מהשווקים והפירות הזולים והטריים. אבל מי שמעדיף לוותר על הצפיפות ומי שמעדיף יותר שקט ושלווה יגלה כי ברצלונה מציעה הרבה מאוד אפשרויות ופעילויות גם בחורף. בנוסף, יש גם בונוס – המחירים בחורף יורדים, קל למצוא טיסות זולות לברצלונה וגם בתי המלון מציעים דילים טובים במיוחד.

בברצלונה ובסביבותיה תוכלו למצוא פעילויות חורפיות למהדרין, כגון למשל אתרי סקי מצוינים. במרחק נסיעה קצר למדי מהעיר תגלו אתרי סקי ובהם מסלולים למתחילים, לבינוניים וגם מסלולים למתקדמים. תוכלו ליהנות מחופשת סקי מודרכת, אך גם בברצלונה עצמה תגלו כי לא חסר מה לעשות בעונה הקרה עצמה וכן גם בסתיו או באביב.

החורף בברצלונה נוטה להיות נעים למדי. ימים רבים לא תמצאו עננים בשמיים ולפעמים אפילו אפשר להשתזף. זוהי גם העונה להכיר את התערוכות הרבות, הגלריות הקסומות, הסדנאות והפסטיבלים. בימים היפים כדאי בהחלט לבקר בפארק גואל הפועל מזה מאה שנה או בפארק המצודה העירונית. אפשר להגיע גם לגן החיות ולמגוון המוזיאונים של העיר. בין המוזיאונים הידועים שווה לייחד זמן למוזיאון הלאומי לאומנות וכן למוזיאון פיקסו ואנו ממליצים גם על מוזיאון המדע שבו ימצאו עניין לא רק המבוגרים אלא גם בני נוער וילדים.