איך לבחור מלון בברצלונה?

ברצלונה היא אחת הערים היפות והמרתקות ביותר בעולם המציע לתיירים בה חוויה בלתי נשכחת. ברצלונה טומנת בתוכה סיפורים היסטוריים מרתקים, בנייה ייחודית ומרשימה של גאודי, מנזרים וכנסיות מרהיבות המציגות לעולם את היופי של הנצרות, קבוצת הכדורגל הטובה ביותר בעולם עם שלל כוכבי כדורגל מהמשובחים ביותר בהיסטוריה של המשחק, אתרים גדולים ומרשימים המושכים תשומת לב רבה, מרכזי קניות עצומים ותושבים מקומיים נחמדים ומסבירי פנים. המלונות בברצלונה שונים מאוד האחד מהשני ועבור כל אחד מתאים מלון מסוג אחר. שבאים לבחור מלון חשוב לקחת בחשבון את עניין המיקום.

שדרות הרמבלס זה המקום המרכזי בעיר ומזמן אליו את רוב התיירים ולכן מלון באזור הזה הוא כבר מלון עם יתרון מובהק. מלון שמציע לכם ארוחות בוקר וערב עשירות לעומת מלון שלא זהו גם שיקול שכדאי לקחת בחשבון שכן המסעדות בברצלונה לא זולות. כמובן שלמחיר יש השפעה עצומה על ההחלטה אבל אם ההבדלים אינם גדולים מומלץ לא להתפשר ולבחור במלון העונה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת. גם לנוחות הכוללת אינטרנט בחו"ל באופן חופשי, בריכה גדולה, חדרים גדולים ומרווחים וכספות בכל חדר יש השפעה מכרעת על הבחירה שלכם.

לתנאים הנלווים יש השפעה חשובה בשאלה איך לבחור מלון בברצלונה

שאומרים תנאים נלווים מתכוונים בעיקר למרכיבים שלא זוכים בדרך כלל להתייחסות מיוחדת שמזמינים מלון. מיזוג אוויר למשל, חדרים גדולים ומתאימים מבחינת הצורך האישי שלכם, המגוון בארוחות, ווי איי פיי פתוח שיהיה לכם אינטרנט בחו"ל, תחבורה ציבורית בקרבת המלון, רחוב שקט שלא מוקף באנשים כל היום ועוד נתונים כאלו ואחרים. יש מידע שלא יספרו לכם שאתם מזמינים מלון כזה או אחר ולכן תאלצו לדלות את המידע דווקא דרך משובים של אנשים שכבר בילו במלונות. אם יש לכם אינטרנט בחו"ל תוכלו לברר זאת אפילו שאתם מגיעים לעיר ולא תמיד מוכרחים לסגור את המלון כבר מישראל.

אינטרנט בחו"ל- מומלץ ביותר

שאנחנו נוסעים לחופשה במקום אחר בעולם אנחנו רוצים להתנתק ולא להיות מחוברים לטלפון הנייד כמו במהלך שגרת חיינו בישראל. עם זאת, רצוי ואף מומלץ לקחת טלפון נייד לכל מקרה שלא יהיה. אם כבר מחליטים לקחת טלפון נייד אז מומלץ שגם יהיה בו אינטרנט לחו"ל כדי שתוכלו להתעדכן ולקבל מידע על העיר בעודכם בברצלונה. כמובן שתוכלו לעשות זאת בבתי קפה אינטרנט הפזורים ברחבי העיר אבל הרבה יותר נוח לעשות זאת בכל מקום שתחפצו מבלי להיות תלויים בשעה או במקום שאתם נמצאים. אינטרנט בחו"ל יכול לפתור לכם לא מעט בעיות לא צפויות שצצות במהלך הטיול וכמובן גם לשמור על קשר עם המשפחה בדרכים חינמיות. אם אתם יודעים שאתם יכולים להיות מאופקים ולא לתת לנייד לגרור אתכם להתעסק בו כל הטיול, אז גם לעלות תמונות פה ושם בהחלט יכול להיות בסדר גמור.