שוק האוכל בברצלונה

 

בכל כתבה, אייטם או דירוג עולמי של השווקים הטובים ביותר, מופיע שוק האוכל בברצלונה באחד המקומות הראשונים. השוק הפך עם השנים לאחד מסמלי התיירות המרכזיים של העיר, ששופעת מוקדי משיכה ואטרקציות. אולי זה המיקום המרכזי, אולי השטח העצום או המגוון האדיר של המאכלים והדוכנים, ואולי זה בעצם הכל יחד. אבל בינינו, מה זה משנה? בביקור הבא בעיר הבירה של מחוז קטאלוניה, אין סיכוי שאתם לא מבקרים שם.

כל הפרטים על שוק האוכל בברצלונה

שוק האוכל בברצלונה הינו אחד מעשרות שווקים שונים הפרוסים ברחבי העיר כאשר השוק המרכזי – "בוקוריה" שמו, נמצא במרכזן של שדרות הראמבלס, אשר אין תייר אחד שלא מעביר חלק נכבד מזמן החופשה שלו בשדרות הרחבות והיפהפיות המובילות מן המרכז אל הנמל. בשוק תמצאו את כל סוגי המזון והמסעדות (שימו לב שמאכלים רבים אינם כשרים) ותוכלו לחוות את עולם הקולינריה הספרדי מקרוב. מלבד זאת תוכלו למצוא בשוק גם מגוון רחב של עתיקות ויצירות אומנות, ריהוט, ביגוד, תכשיטים, שטיחים, תבלינים ועוד. השוק נחשב לנקי למדי, ואין חשש להסתובב בו גם בשעות הערב, אפילו עם הילדים (בכלל, ברצלונה עם ילדים היא יעד מומלץ במיוחד). עם זאת, כדאי להישמר מכייסים.

חודשים פברואר, יולי ודצמבר נחשבים ללוהטים במיוחד מבחינת סיילים, הנחות ומבצעים, וזאת בשל חגים שונים ופתיחת עונת הקיץ. בכלל, המחירים בשוק אינם יקרים ובמרבית המקרים, ניתנים למיקוח. בנוסף, מרבית מלונות ברצלונה הסמוכים לשוק מציעים מבצעים ייחודיים בחודשים אלו כך שמבחינת המחירים אתם בהחלט מסודרים.

למרות שמזג האוויר בברצלונה מצוין כמעט בכל ימות השנה, שוק האוכל בברצלונה מקורה, כך שגם בימי הגשם, אתם מכוסים. מערכות מיזוג אוויר הופכות את הטיול בשוק לנעים גם בימים החמים, והמחירים הזולים המוצעים בדוכנים השונים יפתו כל אחד ואחת לרכוש מכל הבא ליד. השוק פועל כל השנה ונפתח מדי יום בשעה 9:30, אם כי ישנם דוכנים הנפתחים רק כעבור שעה. בשעה 13:00 ייצאו מרבית הסוחרים ל"סיאסטה" הספרדית הידועה, ויחזרו לקראת השעה 16:00, עד סביבות השעה 20:00.

כדי ליהנות מטיול בשטח השוק ומהאווירה הייחודית של המקום, לא צריך לאהוב שווקים ואפילו לא אוכל. שוק האוכל בברצלונה – תתמכרו גם אתם לטעם.