נופש וטיסות לברצלונה

ספרד האירופאית מהווה מקום מושך עבור הישראלים גם בשל מזג האוויר הנוח יחסית לשאר ארצות אירופה וגם בשל האטרקציות השונות עבור המטיילים אשר מגיעים מכל רחבי העולם.

מקומות שאסור לפספס

קטלוניה. הקטלונים הינם האנשים הגאים והנחמדים אותם תפגשו כאשר תטיילו לכם ברחבי ברצלונה הקטלונית, עדיין לא רכשתם כרטיסי טיסה לברצלונה? חבל שתפספסו חוויה חד פעמית באצטדיון הכדורגל, הקאמפ נואו. אם אתם חובבי כדורגל ואם לא, לצפות במשחק כדורגל של אחת מהליגות הטובות בזמנה באצטדיון שמכיל מאה אלף איש, זו חוויה מרגשת שתעביר צמרמורת גם באדם שמעולם לא ישב לצפות במשחק בטלביזיה ולא מבין דבר בכדורגל. טרם נופש בברצלונה וודאו מראש כי מתקיימים משחקים בתאריכים בהם אתם רוצים לשהות בברצלונה ורכשו לעצמכם כרטיס לחוויה שלא תחזור. לפחות לא בארץ שלנו.

גאודי. כל כך הרבה מבנים יפהפיים של גאודי קיימים ברחבי ברצלונה עד כי ניתן לחשוב שהם אחד. המבנים של גאודי מקשטים את העיר ונותנים לה אופי מיוחד כמו היצירות של גאודי. אחת מהיצירות המוכרות והמתוירות של האדריכל היהודי הינה פארק גואל שהינו אתר בגדר חובה למטייל בברצלונה. עוד פנינה תיירותית של גאודי הינה כנסיית סגרדה פמילייה (המשפחה הקדושה) שהינו אתר שעדיין נמצא בבנייה לפי תכניות הבנייה המקוריות שטרם הספיק להשלימה טרם מותו. האדריכל גאודי היה אחראי על מבנים נוספים ברחבי ברצלונה, גם אותם כדאי מאוד לבקר במסגרת הטיול בעיר.

טיסה לברצלונה

מבחינת זמני הטיסה אין כל כך מה לדאוג מכיוון שלא מדובר בטיסה ארוכה, אלא בטיסה קלילה של ארבע שעות וקצת ואתם יכולים ליהנות מטיול בעיר ותרבות נפלאים. מחפשים טיסה לברצלונה? גם כאן אין ממש בעיה מכיוון שרוב החברות בארץ מטיסות גם לברצלונה בטיסות ישירות, בין יתר הנתיבים האוויריים והמחירים סבירים לחלוטין, במיוחד אם אתם מחליטים לטוס ברגע האחרון או שאתם מאלה שאוהבים להקדים ולהזמין במבצעים מוקדמים של מכירת כרטיסי טיסה.

שופינג בברצלונה

אם אתם אוהבים קניות אתם יכולים לסמן לעצמכם כמה נקודות עיקריות של אטרקציות תיירותיות  ובין כל אלה לשלב את העיקר – שופינג ! קניות בארצות אירופה הן פשוט חוויה שונה מאשר בארץ. קודם נתחיל מזה שאין את אותה לחות מעיקה וכאן יש תור מסודר של קונים שמטיילים לאורך הרחובות בצורה מסודרת, כמעט מופתית במזג אוויר ממוצע אשר מגיע לסביבות עשרים וארבע מעלות בחודשים הכי חמים, שזה אומר אביב מבחינת הישראלים שמורגלים במזג אוויר בוער של שלושים מעלות ויותר בחודשי הקיץ.

כדאי להגיע לברצלונה בזמן של מכירות סוף עונה מכיוון שהמחירים צונחים לרמות שבארץ לא רואים. יש אנשים שממתינים עד למועד הסיילים ואז הם עושים טיול שופינג קצר וממצה וחוזרים עם קולקציה איכותית שעלתה פרוטות, ממיטב במעצבים. אתם גם יכולים להקדים ולהיות מן הראשונים שמביאים טרנד אירופאי חדש לארץ.