כרטיסים למשחקי ברצלונה

בארסה, קבוצת הכדורגל הראשית של ברצלונה (גם אספניול מייצגת את העיר בליגה) היא ללא ספק פלא אמיתי, הקבוצה האהודה ביותר בעולם וכנראה הטובה ביותר היום ובכלל בהיסטוריה של הספורט. עם ההצלחות הכבירות של ברצלונה על המגרש, בכל המסגרות, ועם הכדורגל ההתקפי המשובח שהיא מציגה לאוהדי כדורגל בכל העולם, התפתח תחום לוהט של נסיעה למשחקי הקבוצה – בעיקר משחקי בית בקאמפ נואו העצום והמרהיב. ישראלים רבים נוהרים מדי שנה למשחקי הקבוצה בליגה, בגביע וכמובן שבליגת האלופות, כאשר ישנן חבילות רבות ומאפיינים שיש להכיר.

על מועדון הכדורגל של ברצלונה

בבארסה נהוג לומר כי קבוצת הכדורגל שלהם היא "יותר ממועדון", הקבוצה מסמלת בצורה הטובה ביותר את הרוח הקטלונית והיא משמשת כשגרירה של חבל הארץ המיוחד הזה בספרד ובעולם. כמו כן, ברצלונה שואפת להציג ערכים ספורטיביים ואנושיים במשחקים שלה ובפעילויות אחרות מחוץ למגרש. הקבוצה נוסדה ב-1899 ע"י השוויצרי האנס גאמפר וקבוצה של עוד כמה חברים קטלונים, בריטיים ושוויצרים.

לאורך השנים בארסה ביססה את מעמדה כאחת הקבוצות המובילות בספרד ובאירופה בכלל, כאשר תפנית חשובה מאוד המשפיעה על אופי הקבוצה עד היום היה החדרת ערכי משחק התקפיים ואטרקטיביים (טוטאל פוטבול) שהנחיל בבארסה ההולנדי יוהאן קרויף ששיחק בקבוצה וגם אימן אותה בהמשך. ברצלונה הייתה ביתם של כמה מאגדות הכדורגל הגדולות בכל הזמנים, שמות כגון קרויף, דייגו מראדונה, זוביזארטה, מיכאל לאודרופ, רונלד קומאן, רומאריו, ריבאלדו, רונאלדו, פפ גוארדיולה (המאמן האגדי שסיים  4שנים חלומיות במועדון), סטויצ'קוב, לואיס אנריקה, רונלדיניו, פיגו, סמואל אטו וכמובן הכוכבים העכשוויים ליונל מסי, צ'אבי, אינייסטה, פבריגאס, פויול ורבים אחרים המרכיבים את הקבוצה הטובה והאטרקטיבית בתבל.

סוגי כרטיסים למשחקי ברצלונה

כרטיסים למשחקים של ברצלונה קיימים במגוון סוגים, החל בסוג המשחק עצמו, מיקום באצטדיון המדהים של הקבוצה, תנאי אירוח וכן הלאה. הכרטיסים הנפוצים ביותר הם למשחקי הבית בליגה הספרדית או למשחקי ליגת האלופות מול קבוצות משאר אירופה.כמו כן תיירים רבים מגיעים למשחקים מיוחדים דוגמת הסופר קאפ המסורתי. הדובדבן שבקצפת והמשחק שכולם שואפים להגיע אליו הוא כמובן הסופר קלאסיקו – קרב הענקים בין בארסה ליריבה השנואה ריאל מדריד.

סוג הכרטיס נקבע גם על פי המיקום באצטדיון – כאשר ככל שהמיקום איכותי יותר כך המחיר גבוה יותר כמובן. יש כרטיסים לטבעת המושבים הראשונה או השנייה, בהמשך בוחרים כרטיס מאחורי השערים או מושבים טובים יותר באזור מרכז המגרש (בין הרחבות). מעבר לכף ישנם סוגי כרטיסים מבחינת תנאי האירוח – כרטיסים רגילים וכרטיסי VIP יקרים הכוללים מושבים מעולים, אירוח מיוחד עם כיבוד ושאר תוספות לפני ובמהלך המשחק. באופן כללי, יש 3 קטגוריות לכרטיסים לקאמפ נואו עם תת-רמות בכל קטגוריה, החל בקטגוריה 1 המוגדרת פרימיום ועד קטגוריה 3 הכללית במפלס החמישי והגבוה  (רחוק) מאוד מהמגרש.

חבילות ספורט למשחקי ברצלונה

מעבר לסוגי הכרטיסים למשחקי בארסה בקאמפ נואו, יש אפשרות לרכוש רק את הכרטיסים למשחק עצמו ואת כל יתר המרכיבים בחופשת הכדורגל המדהימה שלכם לרכוש בנפרד או אפשרות פופולארית ויעילה מאוד לרכוש חבילות ספורט למשחקי ברצלונה. חבילות אלו מוצעות זמן רב מראש או במודל של דילים ברגע האחרון והן כוללות למעשה את כל המרכיבים העיקריים בדיוק כמו בחבילת נופש רגילה. אלא שבמקרה הזה מעבר לטיסות והמלון בעיר, החבילה כוללת כרטיסים למשחק של בארסה ולרוב גם את הסיור המרתק והמומלץ באצטדיון ובמוזיאון הקבוצה (Camp Nuo Experience).

העלויות של כרטיסי משחק בלבד היא כמה עשרות אירו למשחקים מול יריבות פחות אטרקטיביות ועד מאות אירו למשחקים הגדולים יותר. חבילות ספורט עם משחק של ברצלונה עולות  לרוב סביב 1,000 אירו אך יש הבדלים רבים המשפיעים כמובן על המחיר בצורה מהותית לכאן או לכאן.

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונהנופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסחברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.