טיסות סדירות לברצלונה

אחת מהאופציות הפופולאריות ביותר להגיע כיום לעיר הנופש והחופש ברצלונה זה בעזרת טיסות סדירות היוצאות מישראל מדי יום ביומו.

ברצלונה הינה אחת מיעדי התיירות הפופולאריים באירופה בעבור הישראלים, כאשר עונת התיירות היא בעיקר בקיץ החל מחודש אפריל ועד סוף חודש ספטמבר.

לא מעט מהנוסעים והמטיילים הישראלים מעדיפים להגיע מישראל לברצלונה בעזרת טיסות סדירות של חברות התעופה הטובות בעולם.

רוצה לדעת עוד על האופציות העומדות בפניך להגיע באמצעות טיסות סדירות לעיר הכי קטלונית שיש? הגעת למקום הנכון!

טיסות סדירות של איבריה

חברת איבריה הינה חברת התעופה הספרדית אשר נחשבת למובילה בכל הקשור לטיסות מישראל לספרד וכמו כן לטיסות ליעדי מרכז ודרום אמריקה, שבגללם נחשבות לפופולאריות ואיכותיות כל כך.

איבריה היא חברת התעופה הרשמית של ספרד, אשר מבצעת טיסות ישירות ממדריד ברית ספרד או ברצלונה לישראל, מדי יום מוציאה החברה טיסה סדירה אחת, כאשר בתקופות שיא התיירות בקיץ ניתן למצוא לפעמים גם שתי טיסות שיוצאות באותו היום.

אז נכון…מרבית מהישראלים אשר רוכשים חבילות נופש לברצלונה בדרך כלל טסים עם טיסות צ'ארטר ליעד אך לא מעט מעדיפים גם את הטיסות הסדירות, אף על פי שבדרך כלל קשה מאוד להשיג מקומות בטיסות אלו ברגע האחרון בגלל ביקושים אדירים ובגלל האפשרות של מטיילים ישראלים להגיע עם איבריה ליעדי דרום ומרכז אמריקה דרך ברצלונה.

טיסות סדירות של אל על

חברת התעופה הישראלית אל על הינה החברה המועדפת על מרבית מהמטיילים הישראלים, כאשר כיום החברה מבצעת טיסות לברצלונה במחירים מיוחדים ובלעדיים שבמרבית הפעמים גם מתחרים בחברת איבריה שנחשבת לזו המובילה את התחרות על קו זה של הטיסות הסדירות.

האופציה לטוס עם אל על לברצלונה נחשבת לאפשרות הטובה ביותר בעבור הישראלים, כאשר לא פעם ולא פעמיים ניתן למצוא גם את הטיסות בתוך חבילות הנופשונים אותם משווקים סוכני הנסיעות בישראל.

לבטח אתה שואל את עצמך למה הכי כדאי לך לטוס עם חברת אל על לברצלונה..? פשוט וקל והתשובה פשוט נמצאת בגוף השאלה!

אל על היא חברת התעופה הסדירה הישראלית הפועלת בתוך ישראל ומגיעה לברצלונה, האוכל המוגש בטיסות אל על לספרד הוא אוכל כשר כאשר ישנה אפשרות להזמין מסוכן הנסיעות או ישירות מחברת התעופה ארוחות גלאט כשר למחמירים.

הדיילים וצוות האוויר הפועל ומפעיל את הטיסות האלו הוא דובר עברית, בניגוד לטיסות של חברת איבריה ששם כל צוות הטיסה דובר ספרדית אך כמובן שגם אנגלית, על הסדרי הביטחון אין בכלל מה לדבר אבל כמובן שנזכיר שאל על נחשבת לאחת מהמובילות בעולם בכל הקשור לביטחון בטרם העלייה לטיסה, מה שמאפשר גם בין היתר טיסה בטוחה הרבה יותר מהטיסות האחרות הממריאות מישראל.

מחירים של טיסות סדירות לברצלונה

המחירים והעלויות מאז ומעולם היוו בעבורנו את אחד מהפרמטרים המשמעותיים ביותר לאלו המעוניינים להגיע ליעדי תיירות בחו"ל ולספרד בפרט, בדרך כלל ובמרבית המקרים הטיסות הסדירות הם טיסות יקרות יותר מאשר טיסות הצ'ארטר שנמכרות בחבילות הנופש הכוללות העברות ואירוח בבתי מלון שונים בעיר.

בשביל ליהנות ממחיר מוזל יחסית של טיסה לספרד, מומלץ ואף רצוי להקדים ולהזמין את הטיסה הסדירה אצל סוכן הנסיעות, וזאת כפי שאמרנו לאור הביקושים האדירים שנוצרו בשנים האחרונות על ידי ציבור המטיילים והנופשים הישראלים להגיע ולטייל בברצלונה וכמובן לא לשכוח את האופציה לבצע טיסת המשך ליעדי דרום אמריקה לאלו המחליטים לנסוע עם חברת איבריה שהינה החברה המובילה בכל הקשור לטיסות ליעדי אמריקה הלטינית.