חיי הלילה של ברצלונה – לא רק למשפחות

ברצלונה היא ללא ספק אחת הערים המפורסמות בעולם, המציעה חיי לילה ענפים, מועדונים, פאבים והרבה מסעדות טובות.

ברצלונה = חיי לילה
בעיר ברצלונה חיי לילה תוססים ומגוון מוקדי בילוי, יש בה שפע ברים, מועדונים, דיסקוטקים, כאשר בכל אחד מהם ניתן לשמוע מוזיקה בסגנון שונה. כן, חובבי מוסיקה ג'אז, בלוז, מוזיקה הינדית, פופ, רוק או כל סגנון אחר, ימצאו כאן מגוון מקומות המציעים לצפות גם בהופעה חיה. חיי הלילה בברצלונה שוקקים לרוב לקראת סוף השבוע, בימים בהם אנשים חופשיים מעבודה.

ברצלונה, עיר של צעירים
בברצלונה אפשר למצוא לא מעט צעירים. למשל סטודנטים, המעוניינים ליהנות משפע הבילויים אותה העיר מציעה. הם נוטים לבלות בדיסקוטקים שונים, בחלקם משמיעים מוזיקה אלקטרונית שכה פופולארית במועדונים באירופה, וישנם גם מועדונים בעלי ערך מוסף – אלה ממוקמים אל מול הים, עם נוף מרשים והרבה בריזה.

האם הכניסה היא חופשית?
מרבית המועדונים בעיר אינם גובים דמי כניסה, זאת בתנאי שהגעתם למקום לפני השעה 1 בלילה. ככלל, חיי הלילה מסתיימים בשעות הבוקר המוקדמות.

אוהבים מוזיקה אלקטרונית?
כפי שהוזכר, מוזיקה אלקטרוניות פופולארית ביותר במדינות אירופה, ואכן ברצלונה היא גן עדן לשוחרי מוזיקה זו. בסופי השבוע מגיעים לעיר תקליטנים מפורסמים מכל רחבי העולם למועדוני המוזיקה האלקטרונית, ומרגשים את הקהל.

מעדיפים ג'אז?
בעבור שוחרי מוזיקת הג'אז, ברצלונה היא המקום לבלות בו. לאורך כל ימות השנה, מועדונים רבים מציעים לאורחים ליהנות מקונצרטים חיים. כמו כן, אחת לשנה נחגג בברצלונה פסטיבל הג'אז.

איך לא מבזבזים זמן מיותר?
בהחלט ניתן לקצר תהליכים בברצלונה. אם למשל מגיעים למועדון המשמש גם כמסעדה, הרי שלאחר הארוחה ניתן לבלות במקום מבלי לשלם תשלום נוסף. זאת ועוד, מי שרוצה להיכנס לכל מוקדי הבילוי הללו, רצוי שלא יהיה לבוש בלבוש מוזנח או מרושל, קיימים סיכויים שלא יתנו לו להיכנס למתחם. לבסוף, מי שנרתע מהמתנה בתור, תמיד יוכל לרכוש כרטיסים באמצעות רשת האינטרנט.

היכן הם מוקדי הבילוי העיקריים?
שכונת ברצלונטה היא אחת הידועות והמפורסמות בכל הקשור לחיי לילה ובילויים. זהו למעשה מתחם למופעי בידור בסמוך לחוף הים, ולא מעט צעירים מגיעים למקום. בנוסף, בברצלונטה, מסעדות מעולות, ברים, פאבים, ואזור שוקק חיים במיוחד בימות הקיץ.
מומלץ גם להגיע לשדרת רמבלה, זוהי שדרה ארוכה במיוחד, היא נמצאת ברובע הגותי של ברצלונה בלב ליבה של העיר העתיקה. בלילה האזור שוקק חיים, השדרה מציעה לא מעט סגנונות בילוי כמו: מסעדות מעולות, ברים, מועדונים, ואפילו מופעי רחוב של אמנים. עוד מומלץ לבקר בפלאזה דה סול, ואזורים רבים אחרים הידועים כמוקדי בילוי ליליים.