הנה זה מגיע – חבילות ספורט לברצלונה

אפשרויות לחבילות ספורט בברצלונה היפה

מזה קרוב ל-10 שנים, נוהרים אלפי ישראלים מדי שנה לברצלונה לראות את קבוצת הכדורגל, שזה מכבר הוכתרה לקבוצה הטובה בעולם. מה שהחל בימי רונאלדיניו המשיך וגבר בימי מסי. שני השחקנים הדרום אמריקאיים הפכו את קבוצת הכדורגל של בירת קטלוניה לאטרקטיבית והטובה בעולם, את העיר ליעד תיירותי מבוקש ומשכו אלפי ישראלים לחפש במיוחד חבילות ספורט לברצלונה.

כל מי שמבין מעט בכדורגל יודע, שהליגה הספרדית היא מהטובות בעולם, ובה מולכות שתי קבוצות עיקריות, מצד אחד ריאל מדריד, שמייצגת את עיר הבירה ונחשבת לקבוצה של המלך ומולה ברצלונה, העיר שמייצגת את קטלוניה ובמשך שנים עמדה בצילה של ריאל הגדולה. החל מתחילת שנות האלפיים ובעיקר בעשור האחרון, הפכה ברצלונה לקבוצה הבכירה של ספרד, עם מספר אליפויות ו-3 זכויות באליפות אירופה בשש שנים. אז מה הפלא שישראלים נוהרים לעיר לראות משחקים של הקבוצה?

הרכבת חבילות הנופש לברצלונה

בבסיס של חבילות ספורט לברצלונה עומד בדרך כלל כרטיס למשחק כדורגל, לינה במלון וטיסה. לרוב החבילות כוללות גם הסעות מהשדה למלון ובחזרה. מי שמתמצא באינטרנט יכול להרכיב חבילות כאלה בעצמו, החל מרכישת כרטיס למשחק וכלה במציאת מלון וטיסה. כיום עם פתיחת הטיסות הזולות מישראל לספרד, סביר להניח שניתן למצוא טיסות יותר זולות לעיר מאשר טיסות שמוצגות בחבילה. מי שמתאמץ יכול למצוא גם בתי מלון (או אכסניות) זולים.

אז למה בכל זאת לחפש חבילות ספורט לברצלונה ולא להרכיב לבד? יש לכך שני הסברים די פשוטים. הראשון, יש סיכוי שתוכלו למצוא טיסה זולה מאחר וכמות ההיצע היא גדולה ואם נרשמים מספיק זמן אז לא מתמודדים עם ביקוש גדול מדי. הבעיה מתחילה במציאת חדר בבית מלון, אז עליכם להירשם מספיק זמן מראש אחרת אתם עלולים לגלות שאין לכם חדר, לפחות לא במלון באיזור מרכזי. בעיה גדולה יותר היא עם כרטיס למשחק. לא רק אתם רוצים לראות את ברצלונה הגדולה, מכל העולם באים לראות אותה, תוסיפו אליהם את האוהדים המקומיים ותגלו שהסיכוי למצוא כרטיס לבד הוא מאוד נמוך. חברות נסיעה רוכשות מספר כרטיסים על פי הזמנות, ולכן הן יכולות להציע לכם כרטיס כמעט לכל משחק שתרצו ללכת.

מי שרוצה לסמוך על המזל ולרכוש כרטיס אצל ספסרים מקומיים, ובכן, לא רק שזה יעלה לו הרבה יותר מאשר כרטיס שהוא יקנה במסגרת החבילה, אלא שהתענוג הזה לא חוקי ועלול לעלות לו ביוקר מצד המשטרה המקומית.

ההסבר השני למה עדיף לרכוש חבילות ספורט לברצלונה באופן מגובש ולא ליצור אחת משלכן היא, מי שלא מסתדר לבד בעיר, יוכל ליהנות מסיורים מודרכים (בתשלום) עם המדריך של הקבוצה. ברצלונה היא לא קבוצת כדורגל, היא גם חופי ים מדהימים, הר היהודים, פארק גואל, הסימטאות הצרות, כנסיית המשפחה ועוד. במילים אחרות, אתם תבואו ליהנות מחגיגה של כדורגל אבל תוכלו ליהנות גם מטיולים מודרכים בעיר שנחשבת לאחת היפות בעולם.