הרובע הגותי בברצלונה

הרובע הגותי (Barri Gotic בקטאלונית) הוא אחד האזורים המקסימים והמיוחדים של ברצלונה. הרובע המרשים הזה נמצא ממש במרכז התיירותי של העיר, משדרות לה רמבלה המפורסמות, צפונה עד לרחוב Via Laietana ומהים עד לרחוב Ronda de Sant Pere. זהו החלק העתיק והמרכזי של ברצלונה העתיקה, האזור כולו כולל מבנים מרשימים במיוחד, סמטאות צרות וציוריות וכמובן חנויות, בתי קפה ומסעדות משובחות כפי שרק העיר המדהימה הזו יכולה להציע.

ב"ריבוע" של הרובע הגותי תוכלו למצוא מגוון מלונות איכותיים, בכל רמות האירוח והמחירים. האזור נגיש מאוד להולכי רגל שנמצאים באזור המרכז התיירותי של ברצלונה וכמובן שיש שפע אטרקציות באזור כולו או ברחובות הסמוכים אליו. תחנות המטרו העיקריות  באזור הרובע הגותי הן Jaume I על קו L4 או תחנות Liceu ו-Drassanes על הקו L3.

גן עדן לשוחרי אדריכלות, תרבות ואוכל טוב

הרובע הגותי הוא גן עדן של ממש עבור חובבי אדריכלות – ישנו מגוון רחב של מבנים עתיקים מרשימים מאוד עם פרטים וסגנונות בנייה מימי הביניים. לאוהבי התרבות – ישנם  מוזיאונים וגלריות הפזורות ברובע ומעט מחוצה לו (כולל מוזיאון פיקאסו המשובח והמומלץ), וכמובן שלשוחרי הקולינריה יש מגוון מסעדות מעולות ועשירות בטעמים וסגנונות.

אתרים חשובים ואטרקציות ברובע הגותי

אזור הרובע כולו הוא מקום מקסים ומהנה מאוד, בין אם אתם הולכים למוזיאון או אתר מסוים או פשוט משוטטים בנינוחות בסמטאות האבן הצרות והמיוחדות. כמה אתרים מרכזיים באזור הרובע הגותי הם:

  • הקתדרלה העירונית של ברצלונה – מבנה מרשים שמתקיימים בו טקסים נוצריים מרתקים.
  • כיכר ריאל – Placa Reial: כיכר עם עמודי התאורה של גאודי, מסעדות משובחות ועוד.
  • בניין העירייה של ברצלונה, הארמון הנשיאותי של קטלוניה ו-Placa Sant Jaime (בכיכר מתקיימים ריקודים מסורתיים מדי שבוע וכן השוק העירוני).
  • מוזיאון פיקאסו – מעט מחוץ לרובע לכיוון צפון, כולל אוסף מדהים של עבודותיו המוקדמות של הצייר הספרדי.

מעבר לאתרים אלו ואחרים, הרובע הגותי מציע אווירה נעימה ומקסימה, תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה האיכותיים, כאשר מסביב מבני אבן מרשימים, חלונות עתיקים ומרשימים, גלריות, בוטיקים ואווירת חופש בלתי נשכחת.