המדריך המלא לשופינג בברצלונה

אחת מערי מסעות השופינג המובהקות באירופה היא העיר ברצלונה. כאן בעיר זו, תוכלו למצוא שפע רב של קניונים, שווקים ששווה לבקר בהם, זהו המקום שבו כדאי לקנות בגדים במחירים סבירים, כולל בגדי מעצבים, אולם לא רק. יש כאן גם עתיקות, דברי מאכל, ומזכרות.

השווקים המומלצים לביקור בעיר

יש לא מעט שווקים בברצלונה שבהם מומלץ לבקר, ולא לצאת בידיים ריקות. אחד השווקים האטרקטיביים יותר, הוא Boqueria Market. זהו למעשה שוק לממכר מאכלים, שלרוב מומלץ לאכול אותם עוד בזמן שהותכם בעיר. אולם, בהחלט ניתן למצוא מוצרים אותם ניתן לאחר מכן להביא לארץ, כמו סוגי נקניקים יבשים, תבלינים, משקאות חריפים, ואפילו גבינות קשות. אז נכון, הריח בתיק הנסיעות לא יהיה משהו, אבל אתם תגיעו לארץ עם מזכרת טעימה ואכילה, ואלה מוצרים שקשה להשיג בישראל.

שוק נוסף שכדאי לבקר בו בעיר, הוא שוק Els Encants Vells. מדובר בשוק בין הוותיקים ביותר, לא רק בספרד עצמה, אלא באירופה כולה, והוא בעל אופי של שוק פשפשים. כאן תוכלו למצוא כמעט כל דבר. פרטי לבוש יד שנייה, עתיקות, חפצי נוי, ומה בעצם לא? כל המוצרים הנמכרים בשוק הינם זולים, אולם מכיוון שמדובר בתייר הישראלי, בהחלט מומלץ להתמקח, אולי תתפלאו לדעת, גם המוכרים ממתינים לשעת כושר.

איך אפשר בלי קניונים?

קניונים בברצלונה לא חסר, וצריך לשריין כמה וכמה ימי חופשה על מנת לבקר ברובם. אחד הקניונים הידועים והגדולים בברצלונה הוא Maremagnum. בקניון זה קיים מגוון רב של חנויות ביגוד, מכשירי חשמל וציוד אלקטרוני, חנויות לצעצועי ילדים, קוסמטיקה, ועוד שפע של חנויות אחרות. למעט זאת, יש בו לא מעט מסעדות טובות, אולם קולנוע, חנויות מעצבי בגדים בעלי שם ורשתות ביגוד מוכרות, זהו בהחלט המקום האולטימטיבי לכל שוחרי השופינג למיניהם. אחד היתרונות הבולטים של קניון זה, נעוץ בעובדה שהוא מקורה, ולכן נעים לבלות בו לאורך כל ימות השנה.

בנוסף, מומלץ לבקר בבית הכולבו El Corte Inglés. זהו בניין רב קומות, משופע בחנויות המוכרת מוצרים המיוצרים בספרד. בבית הכולבו שפע חנויות ביגוד, קוסמטיקה, מוצרי חשמל, חנויות ספרים, מוזיקה, הנעלה, ועוד מגוון רב של חנויות אחרות. בנוסף, מי שיתעייף ממסע השופינג שלו, מוזמן לסעוד באחת ממסעדות הקניון, או לפוש באחד מבתי הקפה שלו. קניונים נוספים שאותם לא כדאי לפספס: קניון ארנה, מרכז הקניות לה מקינסטה, מרכז הקניות לילה, מרכז הקניות Gran Via 2, מרכז Diagonal Mar, קניון Splau, (בסמוך לשדה התעופה), רשת פריימרק ומרכז הקניות לה גלוריאס.

העיר האידיאלית לגיהוץ הוויזה

מכיוון שברצלונה משופעת בשווקים, מרכזי קניות וקניונים, קניות בברצלונה הן עניין מובן מאליו. תמיד תוכלו למצוא מבצעים משתלמים במיוחד ולרכוש מוצרים זולים יותר בהשוואה לאלה שאותם ניתן לרכוש בארץ. זוהי עיר שכמעט ו"משדלת" את התיירים לפתוח את הארנק ולהתחיל לקנות, לקנות ולקנות… כדאי גם לבקר ברובע הנקרא בורן, אשר בו יש חנויות רבות, חלקן של מעצבי על ידועים, וחלקן של רשתות ביגוד ידועות.

לא לשכוח!

בעיר ברצלונה מתקיימים פעמיים בשנה סיילים מטורפים, האחד בעונת הקיץ, ואילו השני בעונת החורף. בתקופת הקיץ, עונת הסיילים מתחילה מחודש יולי ומסתיימת באוגוסט, ואילו בתקופת החורף, היא מתחילה בחודש ינואר ומסתיימת במרץ.