ברצלונה – טיול שכולו כדורגל

בעיר הקטלונית יש שפע של אטרקציות אבל גולת הכותרת היא ללא ספק הכדורגל בברצלונה. גם אם אתם רק חובבי ספורט בקטנה וגם אם אוהדים שרופים של כדורגל ספרדי, ברצלונה תציע לכם חוויה כיפית ומסעירה במיוחד בכל הקשור לכדורגל. בעיר ממוקם מועדון כדורגל מהמפוארים והחשובים ביותר באירופה, שחברים בו מיליוני אוהדים וכל דבר שקורה שם מיד מגיע אל הכותרות הראשיות של הספורט. זה לא סוד שברצלונה אירחה את אירועי הכדורגל החשובים ביותר בעולם, ביניהם גמר ליגת האלופות והמונדיאל. יש בעיר הזו מתחמי ספורט חדישים ומשוכללים, כשהדומיננטי שביניהם הוא המגרש הביתי של הקבוצה הבינלאומית המפורסמת – איצטדיון קאמפ נואו רב הממדים.

ביקור באצטדיון קאמפ נואו – הבית של קבוצת הכדורגל Barcelona FC

את הביקור הזה אתם לא תשכחו הרבה מאוד זמן. האצטדיון העצום של קבוצת הכדורגל הבינלאומית של ברצלונה הוא הגדול ביותר שיש באירופה ואחד מן העצומים בעולם. הוא משתרע על פני 55 אלף מטרים רבועים והוקם בשנת 1957. במהלך השנים המקום עבר שיפוצים שונים ועיצוב מחדש והיום הוא יכול להכיל למעלה מ-100 אלף מקומות ישיבה במשחקים. במתחם האצטדיון יש אזור אוכל עם 9 מסעדות שניתן לאכול בהן סנדוויצ'ים, צ'יפס, סלטים קלים ועוד. קחו בחשבון שלא זול שם במיוחד, אז כדאי להביא אתכם אוכל משלכם. יש באצטדיון גם מתחם החלקה על הקרח שניתן להשכיר בו ציוד ולהחליק בכיף.

ביקור במוזיאון הכדורגל

אי אפשר לבקר באצטדיון ולפסוח על המוזיאון של קבוצת ברצלונה. המקום מציע סיורים מודרכים באצטדיון קאמפ נואו. גם אם לא הצלחתם להשיג כרטיסים למשחק של הקבוצה (מומלץ להזמין מראש באינטרנט לפני הטיסה לברצלונה) עדיין תוכלו להישבות בקסמי רגעי התהילה של הקבוצה. הסיור יאפשר לכם להרגיש כמו השחקנים הגדולים, לראות איפה הם מחליפים בגדים ואיך נראית מנהרת הכניסה אל המגרש. במוזיאון של הקבוצה יש המון מיצגים שמספרים את הסיפור שלה. תוכלו ללמוד על ההיסטוריה רבת ההישגים של הקבוצה, להשתאות מכמות הגביעים שהתקבלו בעשרות ניצחונות ובאליפויות שונות. יש כמובן גם מתחם מיוחד המוקדש לשחקן הכי מפורסם של הקבוצה – לאו מסי. שם תוכלו להתרשם מכל הזכיות שלו ומהשערים הכי טובים שהוא כבש לאורך הקריירה שלו. יש במוזיאון גם חנות רשמית של המועדון שניתן לרכוש בה מזכרות שונות.

צפייה במשחק כדורגל

אין כמו הדבר האמיתי – משחק כדורגל בברצלונה. אם חשוב לכם ממש לראות משחק אז מומלץ לרכוש מספיק זמן לפני כרטיסים לאחד מן המשחקים. זה אומר שלא תוכלו לקפוץ באופן ספונטני לחופשה בברצלונה כי כרטיסים אין מהרגע להרגע. תהליך רכישת הכרטיסים ממש לא מסובך וניתן לעשות אותו דרך האתר הרשמי של הקבוצה. אפשר גם להתקשר למרכז ההזמנות שלהם. חשוב לדעת שזמני המשחקים נקבעים באופן סופי בהחלט רק עשרה ימים לפני מועדם, בגלל כל מיני נסיבות שאינן באחריות מועדון הקבוצה.