אירועי ספורט בברצלונה

פרשני ספורט רבים מחשיבים את 'הקלאסיקו' הספרדי למפגש הליגה הטוב והמסעיר ביותר בכדורגל העולמי. עבור אלו שזקוקים לריענון זיכרון, נזכיר שהסופר קלאסיקו הוא הכינוי למפגשי הליגה בין שניים ממועדוני הכדורגל הטובים בעולם – ריאל מדריד וברצלונה. רוצים להתחיל להבין במה מדובר? קחו את הדרבי התל אביבי הסוער, תכפילו את האמוציות והיריבות של האוהדים פי עשרה ואת רמת הכדורגל פי מאה.

אז איפה אתם בקלסיקו?

חובבי הכדורגל כבר סימנו ביומן את היום בו ייערך הקלאסיקו הקרוב. עבור אוהבי המשחק מדובר בחגיגה אמיתית. יש מי שקובע עם חברים ויוצא לראות את המשחק בפאב ספורט ויש מי שמצייד את הסלון במסך ענק ושולחן עמוס פינוקים. אם אתם עוד לא החלטתם איפה לראות את המשחק יש לנו הצעה מפתה עבורכם. למה שלא תצפו בקלאסיקו כשאתם יושבים ביציע המרכזי של אצטדיון קאמפ נואו, המגרש הביתי של ברצלונה. כן, הנמוך ההוא שחדר עכשיו עם הכדור לרחבה זה באמת לאו מסי.

אנחנו מדברים אתכם על הצעה ממשית. זה לא מדע בדיוני, גם אתם יכולים להגשים חלום ולהגיע לראות את הקלאסיקו בברצלונה, כמו גם משחקים מובילים אחרים בליגה הספרדית ובליגת האלופות.

תיירות ספורט מתקדמת

טיקטיק מציעה חבילות ל'חולי כדורגל' וכאמור, זה כולל את הקלסיקו הקרוב בברצלונה. במסגרת חבילת ספורט בברצלונה , החברה תארגן לכם טיסות לספרד, לינה במלון ברמות אירוח שונות על פי בחירתכם וכמובן כרטיס כניסה לקאמפ נואו.

הקלסיקו הוא רק דוגמה. אל חשש, גם אם אתם אוהדי 'הבלנקוס', היו שקטים. החברה משווקת חבילות גם למשחקים של ריאל מדריד בברנבאו. מדי שבוע מטיסה טיקטיק עשרות ישראלים לספרד ולאנגליה לצפות באירועי ספורט כמו משחקי ליגה ספרדית ומשחקי הפרמייר-ליג האנגלית. אנחנו חיים ונושמים את הכדורגל האירופאי והחבילות שלנו מתנהלות לפי המשחק. אנחנו יודעים להציע מלונות בקרבת האצטדיון ונסב את תשומת לבכם אל מקומות המפגש של האוהדים המקומיים על מנת שאתם תוכלו לחוות חוויה כמה שיותר אותנטית.

תרשו לעצמכם להתפנק

חבילות הספורט אינן זולות, אבל המחירים גם אינם בשמים והם מגלמים לא הרבה יותר מההוצאה האמיתית (טיסות, כרטיס למגרש ושהות), בדרך כלל הדיל שהחברה תציע לכם יהיה יותר משתלם מתפירה פרטית של טיול, רבים ניסו והופתעו. קחו בחשבון שהחבילות שלנו לא נועדו להחליף את המנוי לבלומפילד, אבל הן פתרון נהדר למתנת יום הולדת או למתנה אישית, שאתם מעניקים לעצמכם, פעם או פעמיים בשנה. מה דעתכם להתחיל עם הסופר קלסיקו בברצלונה, יש שמועות שלאו מסי פותח בהרכב. אנחנו מרשים לכם להתחיל להתרגש.