מה חשוב להכין לקראת החופשה בברצלונה

החלטתם לצאת לנפוש בברצלונה הקסומה וההתרגשות בשיאה. מה חשוב להכין מראש ומה צריך שיהיה איתכם? – אספנו עבורכם את הטיפים החשובים שאתם צריכים לדעת לפני העלייה למטוס.

מסמכים – לצלם

בין אם זו הפעם הראשונה שאתם טסים או בין אם זו הטיסה ה-20 שלכם – אל תהיו שאננים בנוגע למסמכים. דאגו להדפיס את כל הניירת הקשורה לחופשה שלכם – החל מכרטיס הטיסה, תצלום של הדרכון, שובר ההזמנה של המלון ועד שובר הזמנת רכב שכור.

מטבע מקומי

דאגו מראש לסכום מסוים של המטבע המקומי, או במקרה של ברצלונה – אירו. הקפידו להמיר מראש טרם הגיעכם לשדה התעופה משום שלרב המרה בשדה התעופה היא יקרה ולא משתלמת. בנוסף, בידקו את גובה חיוב העמלה של הבנק בו אתם מנהלים חשבון – משיכת מזומן מכספומט בחו"ל עלולה לצבור עמלות בסכום לא קטן. אופציה נוספת היא לפתוח חשבון בינלאומי שיכלול משיכת מזומן ללא עמלה. בנוסף, עליכם לדאוג לפצל את סכום הכסף שאתם לוקחים איתכם לחופשה. קחו מזומן הדרוש לכם להתחלה, אך שלבו גם שיקים, כרטיסי אשראי ואף המחאות נוסעים ודאגו לפזר אותם בתיקים שונים. כך גם במקרה ואבד לכם תיק או מזוודה – אתם לא תישארו חסרי אונים.

מידע חשוב

לא חסרות אטרקציות בברצלונה. בין אם אתם חובבי ארכיטקטורה מפוארת והיסטוריה, שווקי אוכל צבעוניים, שופינג מטורף או בין אם אתם משוגעים על כדורגל ורוצים לכבוש את המגרש הספרדי – עליכם להחליט מה הם תחומי העניין שלכם ולאסוף מידע רלוונטי וטיפים שיעזרו לכם להכיר את העיר עוד לפני שאתם מגיעים אליה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא צעד חכם והכרחי עבור כל מי ששוהה מעבר לים. פוליסת ביטוח נסיעות תעניק לכם כיסוי במידה וחלילה קורה משהו במהלך הטיול המצריך טיפול מיוחד או שירותי הצלה, וכן אם נגנבו מכם דברים יקרי ערך שדאגתם לכלול בפוליסה. ביטוח יעיל יחסוך לכם הרבה זמן, כסף וכאב ראש בזמן שהייתכם בחו"ל ויאפשר לכם לטוב בראש שקט. זיכרו כי ברצלונה היא אחד היעדים הפופולארים ביותר בעולם, אך היא גם ידועה בשלל הכייסים המדופלמים שלה. לא פעם מבקרים חוזרים מנופש לאחר שנשדדו ולכן עליכם להיות עירניים וזהירים, אך בעיקר – עליכם לדאוג לביטוח נסיעות לחו"ל. בעת בחירת הפוליסה, יש לקחת בחשבון את מצבו הבריאותי של הנוסע, משום שפוליסות סטנדרטיות אינן מספקות כיסוי מספק לאנשים הסובלים ממצבים בריאותיים מיוחדים – ויש לרכוש הרחבות לפוליסה שהן חשובות וקריטיות על מנת לקבל טיפול הולם ופיצוי כספי. למשל, אישה בהריון זקוקה לתשומת לב ולהשגחה מיוחדת בשל מצבה הרגיש. רמת הסיכון בחו"ל גבוהה יותר ולכן יש צורך בביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון, אשר מלבד פרמטרים כגון גיל האישה, משך הטיול ואפיו – יקח בחשבון גם את מצבה הבריאותי ואת שלב ההריון.