חבילות נופש לברצלונה

אם גם אתם מחפשים יעד לחופשה המשלב טיולים, נופים, אומנות, תרבות, חיי לילה ובקיצור – הנאה אחת גדולה בלי הפסקה, כנראה שכדאי לכם לרכוש חבילות נופש לברצלונה. אז רגע לפני הקנייה, הנה סקירה קצרה של כל סוגי חבילות נופש שיהפכו את החופשה שלכם בברצלונה למהנה, מלהיבה ומשתלמת ביותר.

חבילות נופש לברצלונה – לכל התקציבים שיש

ההיצע של חבילות נופש לברצלונה אדיר. כל סוכנות נסיעות שמכבדת את עצמה, כל חברת תעופה שיש לה יותר ממטוס אחד, כל גורם שקשור לעולם התיירות הישראלי – יציע לכם חבילות נופש מפנקות לברצלונה בכל תקציב אפשרי.

צ'רטר + מלון 3 כוכבים

נתחיל מכם, בעלי התקציב המוגבל. חבילות נופש לברצלונה, כמו למרבית היעדים, מורכבות מטיסה ומלון (אם לרגע נתעלם מתוספות כמו כרטיסי כניסה לאטרקציות, השכרת רכב וכדומה). טיסות לברצלונה ניתן להזמין בחברת צ'רטר ואף בחברה זרה אשר עושה עצירת ביניים באיטליה, טורקיה, אוסטריה או מדינות נוספות. אם עוד כמה שעות, פחות כמה שעות, לא קריטי מבחינתכם, הדבר עשוי להוזיל עשרות יורו בהזמנת החופשה.

מבחינת המלון, אם גם אתם מבינים שבעיר כמו ברצלונה גם ככה רוב היום תטיילו ברחובות, לכו על מלון 3 כוכבים (רצוי לא פחות) וגם לא נורא אם תצטרכו לקחת אוטובוס של 10 דקות נסיעה למוקדי הבילוי והמרכז של בירת קטלוניה המרהיבה. גם כאן מדובר על הורדת מחיר די משמעותית. הנה, בלי להתאמץ, חסכתם בסביבות 300-400 שקל. משתלם בהחלט.

טיסה ישירה + מלון 4 כוכבים

לאלו מכם שדוגלים בגישה של "חיים רק פעם אחת", נמליץ על חבילות נופש לברצלונה מעט יקרות יותר, אך לבטח נוחות יותר. טיסה ישירה (אל על, ישראיר, ארקיע, איבריה ובחודשי השיא חברות נוספות), בית מלון במרכז (ארבעה כוכבים אמור לספק את כל הצרכים של אירוח מהנה ומספק) והעברה מנמל התעופה של ברצלונה לבית המלון אמור לעלות לכם סביב 500 יורו בחודשי השיא, ובסביבות 400 בחודשי השפל (כשכמובן, הכל יחסי. גם ב"שפל" בברצלונה יש אלפי תיירים בכל יום).

טיסה ישירה+ מלון 5 כוכבים + אטרקציות

חבילות נופש לברצלונה לאלו מכם שקצת יותר מפונקים ומבחינתם שם המשחק הוא נוחות, מוצעות חבילות הכוללות מלון חמישה כוכבים, טיסה ישירה, רכב להשכרה וכניסה לאתרים והאטרקציות המרכזיות. נכון, העניין יקר יותר (בין 600 ל-650 יורו לחמישה ימים) אבל בכמה הזדמנויות בחיים יצא לכם להרגיש כמו סולטן או שח' סעודי?

לחובבי הספורט, וגם לאלו שלא אבל מבינים שברצלונה היא קודם כל עיר ספורט במדינת ספורט, מוצעות חבילות ספורט לברצלונה הכוללות משחק או שניים של קבוצת הכדורגל המקומית, בראשות הכוכב הארגנטינאי הבלתי נלאה ליאו מסי, לצד ביקור באצטדיון המקומי "קאמפ נואו". חוויה נדירה לחובבי הכדור וגם לאלו שאינם. מה שכן, לא זול.

רוב חבילות הנופש לברצלונה מוצעות לארבעה עד שבעה ימים – זמן סביר בהחלט למיצוי מרבית האטרקציות בעיר. העלויות נעות סביב 400 יורו לחופשה קצרה ופחות מפנקת, ועד 700 יורו לחופשה ארוכה, נוחה ומפנקת. בכל אופן, גם אם אתם מזמינים חבילת נופש לברצלונה מסוכן נסיעות, בדקו באופן עצמאי על הטיסות והמלונות. זכרו שתמיד הזמנה דרך סוכן תהיה מעט יקרה יותר (מישהו צריך לקבל את האחוזים שלו…), אבל בהחלט נוחה יותר ועם ביטחון שהכל יתנהל כמו שצריך…

חשוב לשים לב לענייני ביטוח, הן מבחינה רפואית והן מבחינת אובדן. דולר או שניים ביום שעשויים לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש בהמשך.

סומבררו כבר קניתם? חבילות נופש לברצלונה – חולמים בספרדית.