דילים מובחרים לאירופה

עוד מעט תגיע עונת החגים ואיתם יגיעו גם הדילים השונים לאירופה. ישראלים רבים יבחרו את המקום בו הם ירצו לערוך השנה את החגים. מדי שנה יוצאים אלפי ישראלים את הארץ, במסגרת דילים ליעדים שונים באירופה, במטרה לחגוג שם את חגי תשרי.

עונת החגים היא העונה המבוקשת ביותר לדילים אחרי חופשת הקיץ וחופשת פסח. עצם העובדה שבמהלך ספטמבר-אוקטובר, יש תקופה של קרוב לשלוש שבועות בה אפשר ליהנות מאפשרות לנפוש באירופה ביעדים שונים, מושכת ישראלים רבים לחגוג את החגים שם. כך הם חוסכים לעצמם את הטרחה של הכנת ארוחת חג וכן את כל מה שקשור לציון החגים בארץ ובפרט את הצורך למצוא עיסוקים לילדים אשר נמצאים בחופשה ואין להם קייטנה בעת הזאת.

לפני שנציין מספר דילים מובחרים לאירופה, חשוב שנבהיר בקצרה מה הכוונה של דילים אלו. דיל משמעו, טיסה ומלון במחיר מוזל ביחס לרכישת כל אחד מהאלמנטים בנפרד או בתקופה אחרת. הדילים מתבססים על כמות הנוסעים שיוצאים, כך למשל, כשרוצים לעשות דיל לברלין או דיל לברצלונה, אז יוצאים מתוך נקודת הנחה שיהיה ניתן למלא את המטוס ולמכור את כל המקומות בדיל, על כן יציעו אותו בידיעה שלא תהיה שום בעיה לשווק אותו. הדיל בדרך כלל כולל, כאמור, טיסות ובית מלון, הוא מורכב מנופש של מספר ימים, מועדי הטיסות קשיחים, כלומר לא ניתן לשנות אותם וכן מדובר בטיסות צ'ראטר ולא בטיסות סדירות. כמו כן ניתן למצוא דילים מוזלים אחרים, שכוללים אך ורק טיסות במחירים זולים או בתי מלון במחירי מבצע.

דילים מובחרים לאירופה

כאמור אנחנו יכולים למצוא מגוון דילים מובחרים לאירופה במועדים שונים ובפרט בעונת החגים הבאה עלינו לטובה. אנחנו נציג כאן שורה של דילים שנחשבים מובחרים ופופולאריים בעיניי ישראלים רבים.

דילים לברצלונה – בירת קטלוניה הפכה להיות העיר האהובה ביותר על ישראלים אשר מבקרים באירופה. הטיילת היפה, שדרת הרמבלס, הפארק של גאודי, האוכל, המוזיקה וכמובן קבוצת הכדורגל שהפכה למוקד משיכה עבור גברים ונשים. ניתן למצוא דילים שונים לעיר, אשר כוללים בין היתר גם כרטיסים למשחקי כדורגל וכן להופעות שונות.

דילים לברלין – עיר פופולארית אחרת היא ברלין, בירת גרמניה. העיר הפכה להיות בעשור האחרון מוקד משיכה לצעירים רבים אשר רוצים ליהנות מכל מה שיש לה להציע, החל ממועדונים, בתי קפה, פאבים, מסעדות ועוד מגוון רחב של אטרקציות, כולל מקומות היסטוריים ייחודים. גם כאן אפשר למצוא דילים לימים ספורים עד שבוע, כל דיל כולל בית מלון וטיסות.

דילים לבלגרד – בירת סרביה הפכה בשנים האחרונות למוקד עבור צעירים אשר מעוניינים לטייל,  ביעד ייחודי שבעבר היה סגור בפני ישראלים. העיר שבעבר היתה מרכז תורני גדול היא כיום מוקד משיכה לישראלים אשר רוצים ליהנות מעיר מזרח אירופאית קלאסית ומרהיבה.