ברצלונה עם ילדים

האושר של פעוטות וילדים נחשב לאחריות ציבורית ולאומית בספרד. בכל אטרקציה או מקום ציבורי יעשו הכל ויתאמצו מאוד על מנת שילדיכם מאושרים, כולל כמובן שפע של אטרקציות מעולות ומגוונות אך גם ניסיונות מקסימים של המקומיים לשעשע את הקטנטנים כאשר הם נראים משועממים או בוכים. ברצלונה מציעה אטרקציות ופעילויות מתאימות לילדים בצורה שהיא באת אחד המגוונות ביותר שניתן למצוא בכל העולם. הילדים יתרגשו ויסתקרנו מהמבנים הלא שגרתיים של גאודי ומהמופע במזרקה הקסומה, וישנן גם אטרקציות "סטנדרטיות" יותר כמו אקווריום, פארק מים, לונה פארק וכמובן את אצטדיון הקאמפ נואו.

מוזיאון ההיסטוריה והטבע ומוזיאון המדע

מוזיאון טבע שמאוד מתאים לילדים סקרנים ואוהבי טבע, נמצא בפורום – מסאו בלאו (Museu Blau). מוזיאון המדע הוא גם אפשרות טובה ומהנה לילדים החל מגילאי 4-5, המוזיאון נקרא CosmoCaixa.

מזרקת הקסם – Font Magica

מזרקה גדולה ומקסימה שנמצאת מעט מחוץ למרכז התיירותי, בין כיכר אספנייה לפלאו נסיונאל. מופע המזרקה פעיל בשעות הערב ומציע מוזיקה, תאורה מרשימה וכמובן ביצועים מלהיבים של המזרקה עצמה. הביקור במזרקה הוא כמובן חינם.

ברצלונה לילדים וחובבי כדורגל – מוזיאון FC ברצלונה וסיור בקאמפ נואו

ביקור חובה עבור ילדים (ואבות) חובבי כדורגל ובעיקר אוהדי קבוצת הכדורגל של ברצלונה. סיור מודרך ומרתק באצטדיון העצום והמרשים קאמפ נואו, מאבני היסוד של הכדורגל העולמי והאירופי בפרט. הסיור כולל כניסה למוזיאון המרשים והעשיר של מועדון הכדורגל המפואר הזה ושלל אפשרויות בלתי נשכחות לאוהדים הצעירים. הסיור עולה 22 אירו למבוגרים או 13.5 אירו לגילאי 6-13.

כמו כן, אפשר בהחלט לבקר באזור האצטדיון האולימפי, נבנה לקראת אירוח המשחקים ב-1992 באירוע שחולל מהפכה של ממש בעיר המדהימה הזו.

טירת מונטג'וייק – Montjuïc Castle

לוקחים רכבל למעלה אל טירתMontjuïc לנופים מרהיבים על ברצלונה והאפשרות לחקור את הטירה המרשימה והאיכותית הזו. יעד מושלם לילדים אוהבי אבירים ואגדות, במקום נמצא גם מוזיאון לקומיקס ואיור. ניתן להגיע לטירה ברכבל המקושר עם תחנת מטרו צמודה או באוטובוס עבור ילדים שפחות אוהבים את הנסיעה בגובה.

האקווריום של ברצלונה

בילוי באקווריום הוא תמיד רעיון מוצלח ומהנה עבור הילדים, והאקווריום של ברצלונה מציע את המיטב מבחינה זו. מוגדר כגדול ביותר באירופה ומציע מבחר עצום של מינים ימיים, האקווריום של ברצלונה פעיל בכל ימות השבוע ומאפשר סיור עצמי או השתתפות בפעילויות מודרכות שונות. עלות הכניסה היא בטווח של 12.75-17.75 אירו בהתאם לגיל.

גן החיות של ברצלונה

גן החיות העירוני של ברצלונה הוקם ב-1892 ונחשב לאחד המוצלחים בעולם. הוא ליד פארק המבצר ונוח מאוד להגעה. ברחבי גן החיות הנרחב הזה תוכלו לפגוש מינים רבים של בעלי חיים מכל העולם, תצוגות מרשימות וכיף גדול לילדים.

פארק שעשועים בברצלונה – Tibidabo Park

פארק שעשועים איכותי הנמצא ברקע קו הרקיע של ברצלונה, פארק טיבידאבו נמצא על גבעה בעלת אותו שם והוא אחת האטרקציות המרכזיות בעיר לילדים קטנים וגדולים. יש אזור מיוחד לפיראטים, טירה ומגוון עשיר של מתקנים קלאסיים או חדשניים. במקום נמצאת גם כנסיית הלב הקדוש שמציעה מבנה מרשים מאוד.

כמו כן, Bubbleparc (Maremagnum Plaza Odisea, ליד האקווריום) מציע 2,500 מ"ר של מתקנים לילדים – כולל באנג'י הפוך חדשני ומהנה.

פובלה אספניול

כפר מדומה המתאר את החיים הקלאסיים בכפר הספרדי, מגוון מבנים ספרדיים, אומנים שניתן לראות בעבודה, סדנאות לילדים ועוד. הכפר נבנה בראשית המאה העשרים ומהווה אטרקציה מקסימה לילדים גם היום.

מיני קטלוניה

אטרקציה נחמדה מאוד לילדים בברצלונה, הקומפלקס הממוזער הגדול ביותר בעולם, עם כל המבנים והמראות המיוחדים של קטלוניה וברצלונה.

אטרקציות לילדים בברצלונה

  • סיור לילדים ברובע הגותי של ברצלונה
  • הפלגה לחופי ברצלונה
  • טיסה בכדור פורח מעל העיר
  • מוזיאון השעווה
  • ביקור בסאגרדה פמיליה ומבנים אחרים של גאודי ברחבי ברצלונה לילדים הגדולים יותר.

ברצלונה והפירנאים עם ילדים

ברצלונה והפירנאים הם יעד נהדר לטיול משפחות עם ילדים. ברצלונה מציעה מגוון רחב של אטרקציות לילדים, החל ממוזיאונים ותיאטראות לילדים, ועד פארקים מים, גני שעשועים ופארקים נושאיים. הפירנאים מציעים נופים מרהיבים, אפשרויות לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים ופעילויות אקסטרים.

ברצלונה

  • פארק גוטאיי (Parc Güell): פארק יפהפה שנבנה על ידי האדריכל אנטוני גאודי. בפארק ישנם גנים, פסלים, מזרקות ויצירות אמנות נוספות.
  • פארק אסקלאר (Parc de l'Esquerra de l'Eixample): פארק קטן וקסום עם מזרקות, פסלים ושבילי הליכה.
  • מוזיאון מדע וטכנולוגיה (CosmoCaixa): מוזיאון מדע ותרבות עם מגוון רחב של תערוכות אינטראקטיביות.
  • מוזיאון הטבע (Museu de Ciències Naturals): מוזיאון טבע עם תערוכות על בעלי חיים, צמחים, גאולוגיה ועוד.
  • מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso): מוזיאון המציג את יצירותיו של הצייר פיקאסו.
  • אקווריום ברצלונה (L'Aquarium de Barcelona): אקווריום ענק עם מגוון רחב של דגים, צבי ים, כרישים ועוד.
  • פארק המים וולטורפ (PortAventura Caribe Aquatic Park): פארק מים גדול עם מגוון רחב של מגלשות מים, בריכות ופעילויות נוספות.
  • פארק השעשועים פארק אסקלאר (Parc d'Atraccions Tibidabo): פארק שעשועים עתיק עם מגוון רחב של מתקנים, כולל מגלשות הרים, קרוסלות ורכבות הרים.

הפירנאים

  • רכבת הפירנאים (Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya): רכבת תיירותית המציעה נופים מרהיבים של הרי הפירנאים.
  • העיירה בז'ירונה (Girona): עיירה עתיקה עם היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מרשימה וחיי לילה תוססים.
  • עיירת הנופש סן סלווני (Sant Sadurní d'Anoia): עיירה קטנה עם כרמים רבים, בהם מיוצר היין המפורסם "קאווה".
  • העיר ז'ירונה (Gerona): עיר עתיקה עם היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מרשימה וחיי לילה תוססים.
  • העיירה פורטבו (Portbou): עיירה קטנה עם חופים יפים, נוף לים התיכון ומראות אקזוטיים.
  • הפארק הלאומי אגוסטה (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici): פארק לאומי עם נופים מרהיבים של הרי הפירנאים, אגמים, מפלים ויערות.

להלן מסלול טיול אפשרי ל-5 ימים בברצלונה והפירנאים עם ילדים:

יום 1: הגעה לברצלונה, סיור בעיר העתיקה, ביקור בפארק גואל.

יום 2: ביקור במוזיאון פיקאסו, ביקור בפארק האקווריום.

יום 3: נסיעה לפירנאים, ביקור בעיירה בז'ירונה.

יום 4: טיול רכבת בפירנאים, ביקור בעיירה סן סלווני.

יום 5: חזרה לברצלונה, ביקור בפארק השעשועים פארק אסקלאר.

כמובן, ניתן להתאים את המסלול בהתאם לגיל הילד

אנו מאוד מקווים שחידשנו לכם. אז אם אתם מחפשים אתרי תיירות בברצלונה או פשוט נופש בברצלונה, עכשיו אחרי שאתם מכירים אותה יותר טוב תדעו היכן נמצאים המלונות בברצלונהנופשי ספורט בברצלונה והמקומות השווים. מתי שתחליטו לטוס לברצלונה, ברצלונה בפסחברצלונה בחורף ובקיץ ובכל ימות השנה מהממת.